چک لیست سئو

چک لیست سئو | SEO checklistآپدیت 2022

امروزه فاکتورهای متعدد وجدیدی بر سئو سایت و برای تعیین جایگاه آن در موتور جستجو تاثیر گذار است مشخص شده و  با ورود و همه گیر شدن تلفن­های همراه، جستجو در اینترنت به یک ابزار قابل اعتماد و دردسترس برای پیدا کردن پاسخ و تصمیم گیری تبدیل شده است. نتایجی که بعد از جستجو به کاربر نکایش داده می­شود نقش مهمی در فرایند شناخت وتصمیم­گیری او دارد. حال اگر به تازگی سایت  مربوط به کسب و کار خود را راه اندازی کرده­اید یا به دنبال این هستید که  چطور می­توان ترافیک سایت و رتبه بندی آن را در گوگل افزایش دهید ما  به شما پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مقاله از شرکت طراحی سایت در کرمان با ما همراه باشید تا  با مجموعه­ی کاملی از اصول چک لیست سئو سایت تا سال 2022 آشنا شوید. در این راستا ابتدا شما را با مفهوم سئو و اهمیت آن آشنا می­کنیم.

آنچه در این مقاله می خوانید...

سئو(SEO) چیست؟

سئو مخفف سه کلمه­­ یSearch Engine Optimization است به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، به مجوعه­ای از فعالیت­ها مانند طراحی، کدنویسی سایت،تدوین، استراتژی محتوا و لینک سازی  و…  می­گویند که با انجام آنها سایت موردنظر در نتایج جستجوی گوگل بتواند جایگاه بهتری را کسب کند و کاربران بیشتری را برای بازدید از سایت جذب کند و ناگفته نماند تمامی این فعالیت­ها را یک شرکت برنامه نویسی یا دیجیتال مارکتینگ که دارای متخصص سئو هستند می­تواند انجام دهد.

کاربردهای سئو

اهمیت سئو روز به روز در حال افزایش است از این رو که کاربردهای گسترده­ای دارد که برای رسیدن به آنها به سئو سایت نیازمند می­شوید. از کاربردهای سئو می­توان به کمک به برند سازی، افزایش ترافیک وب­سایت، عدم نیاز به پرداخت هزینه برای تبلیغات، افزایش اعتبار کسب و کار شما، بهبود تجربه ­ی کاربری و … اشاره کرد.

چطور از چک لیست سئو استفاده کنیم؟

چک لیست سئو، قسمت­های اصلی سئو را شامل می­شود که آنها را به بخش های مختلفی تقسیم کردیم. در ابتدا به اصول اولیه ­سئو و سپس جستجو­ی کلمات کلیدی، سئو تکنیکال، سئو داخلی، محتوا  سئو و در ادامه به فاکتورهای سئو خارج  خواهیم پرداخت. در مرحله­ی اول مطمئن شویدکه بر روی سئوی سایت شما کار شده باشد سپس سراغ  چک لیست سئو سایت بروید و مراحل  را از روی آن پیش ببرید و این مورد را هم بدانید که تمامی وب سایت­ها فرصت بهبود دارند. پس هیچ تفاوتی ندارد که سایت شما جدید باشد یا چندین سال از راه اندازی کردن آن گذشته باشد. شما می­توانید از طریق چک لیست سئو سایت، موارد را در سایت چک کنید و در صدد برطرف کردن آنها برآیید. مطمئن باشید هرچه بیشتر موارد گفته شده در چک لیست توجه کنید و آنها را انجام دهید بیشتر می­توانید از رقبای خود پیشی بگیرید.

چک لیست اصول اولیه سئو

فهم اصول کلی سئو برای موفقیت در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است و درک اصول سئو لازمه شروع کار در این زمینه است.

  • نصب و تنظیم Bing Webmaster Tools

کاربران زیادی وجود دارند که در کنار گوگل از بینگ استفاده می­کنند یا حتی بیشتر از بینگ نسبت به گوگل استفاده می­کنند! پس نیاز است که در موتور جست­وجو بینگ هم رتبه­ی خوبی بیاورید. جهت انجام این کار باید Bing Webmaster Tools را تنظیم کنید تا بتوانید صفحات سایت خود را در نتایج جست­وجوی بینگ قرار دهید که مورد ایندکس و رتبه بندی قرار بگیرد.

  • نصب و استفاده از Google Analytics

اینکه توسط ابزاری داده­هایی را در مورد بازدیدکنندگان سایت داشته باشید که چه افرادی هستند و چطور با سایت تعامل داشته­اند اهمیت بسیار زیادی دارد که با توجه به ابزار آنالیتکس که تحلیل­گر رایگان در زمینه­­ی دیجیتال مارکتینگ هست می­توانید این کار را انجام دهید.

  • نصب و استفاده از Google Search Console

با استفاده از نصب و استفاده از ابزار Google Search Console می­توانید عملکردی که داشتید را ارزیابی کنید که با توجه به آن بتوانید ترافیک و میزان دیده شدن در سرچ را افزایش دهید. در نتیجه استفاده از این ابزار سبب می­شود ترم­های جستجو و کلمات کلیدی را که کاربران از طریق آنها سایت شما را در SERP پیدا می کنند، sitemap ها را سابمیت کرده و crawl error ها را شناسایی کرده را ببینید.

  • مطمئن شوید گوگل سایت شما را Index می­کند

شما می­توانید با استفاده از SEMrush site audit tool مطمئن شوید وب سایت شما crawl و index شود.

چک کردن دوباره­ی اینکه آیا صفحات اصلی سایت شما ایندکس می شوند، می تواند بسیار از مشکلاتی را که ممکن است بعدا پیدا کنید را رفع کند.

  • نصب و تنظیم یک پلاگین سئو

پلاگین سئو از آن دسته ابزارهایی است که با نصب و تنظیم آن می­توانید سایت خود را بهینه کنید، البته اگر WordPress  به عنوان CMS خود استفاده می­کنید! در نتیجه شما فقط به یک افزونه­  SEO برای کمک به بهینه سازی مواردی مانند نقشه سایت و …  نیاز دارید.

در اینجا دو افزونه مهم به شما معرفی می‌کنیم که شما فقط به یکی از آنها نیاز دارید.:

  • SEO Yoast
  • Rank Mat

 

  • Sitemap ایجاد کنید

نقشه‌های سایت به موتورهای جستجو می‌گویند که در کجا مطالب مهم سایت ما را بیابند تا بتوانند به راحتی در صفحات سایت حرکت و فهرست بندی کنند. معمولاً می‌توانید نقشه سایت خود را در یکی از آدرس‌های اینترنتی زیر پیدا کنید:

  • /sitemap.xml
  • /sitemap_index.xml
  • /sitemap

چک لیست جستجو کلمات کلیدی

یکی از عوامل ضروری برای دریافت رتبه ­ی بیشتر برای ترافیک وب سایت، انجام فرایند جستجوی کلمات کلیدی است. جستجوی کلمات کلیدی در واقع یک عملیات سئویی است که در آن عباراتی را که کاربران برای جستجوی اطلاعات و پیدا کردن پاسخ خود در وب سایت­ها استفاده می‌کنند، پیدا، تجزیه و تحلیل کرده  و در نهایت بکار می‌گیرند. برای اینکه بدانید چه کارهایی برای جستجوی کلمات کلیدی انجام دهید تا از آنها در محتوای وب سایت خود استفاده کنید، در ادامه­ی مطالب با ما همراه باشید.

  • رقبای خود را بشناسید

یکی از سریعترین راه­ها برای پیدا کردن کلمات کلیدی، پیدا کردن کوئری­هاییست که برای رقیب شما کار می­کند. پس حتما این مورد را پیگیری کنید به این صوت که دامنه­ی خود و رقبای خود را در ابزار SEMrush Domain Overview tool اجرا کنید. در نتیجه شما می­توانید آن دسته از رقبایی که درهمان عنوان با شما رقابت می­کنند را بشناسید و چگونه دیده شدنتان را هم با هم مقایسه کنید.

  • پیدا کردن کلمات کلیدی کم رقابت

یکی دیگر از موارد مهم برای سئو در سال 2022 پیدا کردن کلمات کلیدی کم رقیب است. در واقع به این صورت است که بعضی از کلمات کلیدی توسط کاربران جستجو می­شود اما توسط کسب و کارها به کار گرفته نشده­اند. اگر بتوانید تعداد زیادی از این کلمات کلیدی را به صفحه اول گوگل برسانید.

  • استفاده از گوگل کیوردپلنر

یکی از ابزارهای مفید برای جستجوی کلمات کلیدی keyword Planner است. این ابزار، ابزار رسمی جستجوی کلمات کلیدی گوگل است. این ابزار منبع عالی از ایده‌های کلمات کلیدی است و به شما این امکان را می‌دهد کلمات کلیدی بلند و حتی سوالاتی را که جستجو شده است را پیدا کنید.

  • استفاده از Keyword Overview

Keyword Overview ابزاری برای جستجوی کلمات کلیدی پیرامون محصولات و خدمات وب سایت شما است که ترم   headرا با کمک آن می­توانید مشخص کنید.

  • هدف از جستجو را پیدا کنید

ابتدا باید هدف از جستجو را پیدا کنید تا دلیل جستجوی کاربران را متوجه شوید. اگر صفحه شما با این هدف مطابقت ندارد، شانس رتبه بندی بالای سایت شما در صفحه نتایج بسیار کم می­شود. سوال دیگری که پیش می‌آید این است که؛ قصد جستجو را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ به انواع و قالب صفحات رتبه بندی شده، درGoogle  را برای کلمه کلیدی اصلی خود نگاه کنید. به عنوان مثال ما می‌توانیم به لینک‌های برتری که در صفحات سرپ گوگل مشاهده می‌شود توجه کنیم. یعنی بررسی کنیم ببینیم این لینک‌ها مقاله هستند، محصول هستند، ویدیو یا عکس هستند و مطابق با آنها از قصد و جستجوی افراد آگاهی یابیم.

  • ایجاد کردن سوال

با ایجاد کردن سوال برای خودتان یا دانستن سوالات مطرح شده از سمت کاربران، باعث بهبود و کامل شدن محتوای سایت می­شوید. فراموش نکنید که اکنون بسیاری افراد از موتورهای جستجو به عنوان موتورهای پاسخ استفاده می­کنند . در نتیجه شما با لیستی از سوالات مربوط به هر کلمه کلیدی وارد شده را در keyword overview tool پیدا کنید که بتوانید حجم جستجوی ماهانه آنها را مشاهده کنید. علاوه بر این، میتوانید از ابزاری مانند AlsoAsked.com استفاده کنید، که نتایج ‘People Also Askرا ضبط کرده و برمی گرداند تا ایده ها و سؤالات بیشتری را برای پاسخ توسط محتوا خود، پیدا کنید تا در نتیجه بتوانید کیفیت محتوای خود را بالا برده و  کاربر­های بیشتری را جذب کنید.

چک لیست سئو تکنیکال

کاربران دنبال سایتی هستند که به سرعت لود شود و سایت­هایی که سرعت بالایی ندارند باعث تجربه­ی کاربری ضعیف می­شوند  . نیاز است این نکته را بدانید گوگل اخیراً بروزرسانی page experience آتی را برای سال 2021 تأیید کرده است که قرار است تمرکز بیشتری را روی تجربه کاربری، به عنوان یک عامل رتبه بندی، قرار دهد. حتی شما می­توانید با استفاده از  site audit tool صفحاتی که به کندی لود می­شوند را نشانه گذاری کنید.

  • اصلاح لینک­های معیوب و داخلی

عامل دیگر تجربه کاربری ضعیف، داشتن لینک معیوب است  در نتیجه با دریافت لیستی از لینک­های معیوب داخلی و خروجی در گزارش site audit، با بروز کردن  URL موردنظر یا حذف لینک، مشکلات را برطرف کنید.

  • پیداکردن لینک­های HTTP و صفحات HTTPS و اصلاح آنها

اگرچه اکثرسایت­ها مدتی است از HTTP  به HTTPS منتقل شده اند اما پیدا کردن لینک­های داخلی که صفحات HTTP لینک میزنند معمول است. اگر فقط تعداد کمی لینک نادرست وجود داشته باشد، این موارد را به صورت دستی در CMS خود بروز کنید. با این حال، اگر این ها site-wide باشند، باید تمپلیت های صفحه را بروز کنید و یا جستجویی را انجام داده و در پایگاه داده جایگزین کنید. در این مورد بهتر است با برنامه نویس خود مشورت کنید.

  • سازگار بودن وب سایت با موبایل(mobile- friendly)

سازگاری با وب سایت یک عمل مهم و ضروری در عصر امروز و بروزرسانی  page experienceبه حساب می­آید. اگر شما خدمات سازگار بودن سایت با موبایل را ارائه ندهید، درصد دیده شدن شما به صورت ارگانیک کمتر خواهد شد و با استفاده از سازگاری وب سایت خود را با موبایل می­توانید مورد آزمایش قرار دهید.

  • محتواهای تکراری را برطرف نمایید

محتوای تکراری محتوای دقیقا یا تقریباً تکراری است که در وب سایت در بیش از یک مکان ظاهر می‌شود. این مشکل باعث می‌شود که دو صفحه یا چندین صفحه با محتوای مشابه در گوگل فهرست شود و رتبه سایت شما کاهش یابد. این مشکل را می‌توانید در قسمت coverage درGoogle Search Console پیدا کنید.

  • نصب افزونه برای فشرده سازی تصاویر

فشرده سازی تصاویر باعث کوچک شدن فایل‌های تصویری و افزایش سرعت صفحه می‌شود. این کار بسیار مهم است زیرا سرعت صفحه یک عامل رتبه بندی گوگل است. اگر از وردپرس استفاده می‌کنید ، افزونه‌های زیادی برای این کار وجود دارد. افزونه‌های Short Pixel و Lite peed cache به شما این امکان را می‌دهند که تعدادی از تصاویرتان را بصورت رایگان فشرده کنید.

چک لیست سئو محتوا

سئو محتوا

بعد از جستوجوی کلمات کلیدی نوبت به چک لیست سئو محتوا می‌رسد. در این قسمت به مواردی اشاره می‌کنیم که بهتر است برای افزایش سطح کیفیت محتوای خود آنها را انجام دهید.

  • برطرف کردن مشکل خوانندگان

درک هدف از جستجو اولین قدم برای حل مشکل خواننده است زیرا به شما می‌گوید که به دنبال چه نوع محتوایی هستند. تحقیق در مورد موضوعی که می­خواهیم برای آن محتوا تولید کنید یکی دیگر از مراحل مهم است. اما برای تولید یک محتوای عالی باید فراتر رفته و مشکل کاربر را در نظر بگیرید.

  • معرفی و مقدمه­ی جذاب برای محتوا

اگر نتوانید خوانندگان را در عرض چند ثانیه متقاعد کنید که در صفحه­ی وب سایت شما آنچه را که می‌خواهند پیدا خواهد کرد،  کلیک  بازگشت سریعتر از آنچه که فکر می‌کنید زده خواهد شد. سعی کنید در پاراگراف اول از کلمه کلیدی مورد نظر خود استفاده کنید. در یک جمله، بهترین مدافع شما، مقدمه محتوای شماست.

برای یک مقدمه خوب باید سه کار را انجام دهید:

  • با خواننده ارتباط برقرار کنید.
  • اعتماد ایجاد کنید.
  • به کاربر ایناطمینان را بدهید که برای مشکل او راه حل ارائه می‌دهید.
  • کلمات کلیدی را در URL وارد کنید

سعی کنید کلمه کلیدی موردنظر را در URL صفحه وب سایت یا پست بلاگ خود قرار دهید. به این وسیله شما به موتورهای جستجو کمک می‌کنید تا بفهمند صفحه درباره چه موضوعی است.

  • استفاده از جملات و پاراگراف­ های کوتاه

سعی کنید در محتوای خود از جملات و پاراگراف های کوتاه استفاده کنید تا درک مطلب برای خوانندگان راحت و سریع باشد. همچنین:

  • از کلمات و عبارات ساده استفاده کنید.
  • از اصطلاحات خاص استفاده نکنید.
  • با کلامی رسا بنویسید.
  • استفاده از کلمات کلیدی در پاراگراف اول متن

هر پاراگراف باید حداکثر 150 کلمه باشد! پاراگراف­های خیلی طولانی توسط کاربران خوانده نمی­شوند؛ در واقع کاربر از خواندن آن خسته می­شود. یکی از نکاتی که برای رسیدن به صفحه اول گوگل در سال 2022 باید به آن دقت کنید، استفاده از کلمه کلیدی در پاراگراف اول است. در واقع متخصصان سئو این نظر را دارند که باید کلمه کلیدی در 150 کلمه اول محتوای شما آورده شود. حتی شاید بهتر باشد چندین بار کلمه کلیدی را در پاراگراف اول بیاورید تا بیشترین تاثیر را از کلمه کلیدی خود بگیرید و بتوانید صفحه اول گوگل را نصیب خود کنید.

  • استفاده از کلمات کلیدی طولانی در صفحات

کلمات کلیدی طولانی به کلماتی گفته می شود که بیشتر از دو یا سه کلمه باشد!  چنین کلمات کلیدی کمتر مورد هدف کسب و کارهای مختلف قرار می­گیرد و همین مسئله شانس زیادی برای شما به وجود می آورد که بتوانید با کمک آن ها به صفحه اول گوگل برسید. کلمات کلیدی طولانی معمولاً هدفمندتر هستند و کاربر هنگامی که چنین کلماتی را جستجو می کند، دقیقاً منظور خود را رسانده است. حال اگر شما هم از این کلمات به درستی استفاده کنید، اگر محصول یا خدماتی برای ارائه داشته باشید به راحتی می توانید کاربران خود را به مشتریان همیشگی خود تبدیل کنید.

  • استفاده از لینک خروجی در صفحات

یکی از فاکتورهای مهم رتبه بندی که در سال 2022 اهمیت زیادی پیدا کرده است، لینک های خروجی از سایت است! بسیاری از سایت­ها به لینک های خروجی از سایت اهمیت نمی­دهند و تنها به بک لینک های سایت خود اهمیت می­دهند. این در حالی است که یکی از فاکتورهای سئو این است که چه لینک­هایی از سایت شما خارج شده است! سعی کنید در صفحات مهم سایت خود لینک هایی به سایت های معتبر بدهید. مثلاً اگر یک محتوا ترجمه می­کنید و در سایت خود قرار می دهید، لینک منبع آن را هم درج کنید تا گوگل به سایت شما اعتبار دهد. هر چقدر سایتی که به آن لینک می دهید معتبرتر باشد، روی رشد سایت شما در سئو هم تاثیر بیشتری خواهد داشت.

  • بروز بودن محتوای سایت

با گذشت زمان نیز محتوای وب سایت قدیمی می­شود و شما با بروز کردن محتوا می­توانید رشد چشمگیری برای ارائه­ی سئوی کامل و بهتر داشته باشید. با بروزرسانی محتوا باعث رتبه بندی بهتر در جستوجو، لینک­های  بیشتر، ترافیک­ بیشتر، social shares و پیدا کردن مشتری جدید می­شود. فقط  مارکتینگ  را درcontent marketing  فراموش نکنید. اگر محتوای صفحه شما حاوی اطلاعات قدیمی است، زمان آن است که با یک دیدگاه تازه آن را بروز کنید.

  • استفاده از تکنیک آسمان خراش

یکی از تکنیک های بسیار پر اهمیت در تولید محتوا، تکنیک آسمان خراش است. این تکنیک به قدری مهم است که در سئوی سال 2023 می­تواند شما را به رتبه های اول گوگل برساند. در واقع این تکنیک نوعی بازاریابی درونگرا است که در آن، محتوای مرتبط با محتوای موردنظر را در آن صفحه معرفی می­کنید و در این صورت، کاربران برای خواندن محتوای دیگر وارد صفحات دیگر سایت شما می شوند. این مسئله سیگنالی برای گوگل ارسال می­کند که صفحات مختلف این سایت ارزشمند هستند و کمک بسیار زیادی به رشد صفحات مختلف سایت شما می کند.

  • استفاده از انواع محتوا در سایت

شما با در نظر گرفتن محتوای مورد علاقه­ ی کاربر، بایستی از انواع فرمت­ها در صفحات سایت خود استفاده کنید تا از نظر گوگل یک صفحه ارزشمند داشته باشید. محتوای متنی که بخش اصلی هر صفحه سایت است! در کنار آن استفاده از فرمت تصویری، ویدئویی و صوتی می­تواند به رشد رتبه سایت شما کمک بسیار زیادی کند تا  بتوانید رتبه های اول گوگل را به سایت خود اختصاص دهید. همچنین سعی کنید هر فرمتی که استفاده می­کنید، کاملاً بهینه باشد تا نتیجه خوبی از آن بگیرید.

چک لیست سئو خارجی

سئو خارجی

اگر می خواهید در زمینه سئو در سال 2023 موفقیت کسب کنید، نمی توانید فاکتورهای سئو خارجی را نادیده بگیرید.

  • پروفایل لینک رقیب را تحلیل کنید

اگر دیدی نسبت از مشخصات لینک سازی رقیب خود نداشته باشید، چگونه می توانید برای پیشی گرفتن از آنها برنامه ریزی کنید؟ شما می توانید هر URL را از طریق backlink analytics tool اجرا کنید، و می توانید مشخصات لینک رقیب خود را تجزیه و تحلیل کرده و شروع به درک کیفیت کلی و اعتبار  لینک های مربوط به سایت آنها کنید.

  • تجزیه و تحلیل Link Intersect

انجام انجام تجزیه و تحلیل link intersect به سرعت به شما کمک می کند تا فرصت های موفقیت آمیزی که رقبا از آنها استفاده می کنند را پیدا کرده و از آن ها استفاده کنید. شما می توانید با استفاده از backlink analytics tool تا پنج دامنه متفاوت وارد کنید که متوجه شوید کدام دامنه به کدام یک از رقبای شما لینک دارد و اگر دریابد یک صفحه منبعی وجود دارد که به جز شما به همه رقبایتان در حوزه کاری شما لینک می زند، نقطه شروع بسیار خوبی برای دستیابی به آن لینک و درخواست اضافه شدن لینک سایت شما به آن است.

  • منشن­ های لینک نشده را به لینک­ها تبدیل کنید

شما می­توانید مقالاتی را پیدا کنید که به کسب و کار شما مربوط است اما به آن پیوند نزده­اید را با استفاده از ابزار  brand monitoring tool می توانید این منشن­ ها را سریع پیدا کنید.

  • Google My Business را فعال و بهینه کنید

اگر در حال ایجاد یک کسب و کار محلی هستید، مطمئن شوید که در Google My Business رتبه بندی شده اید، در غیر این صورت، شما به معنای واقعی در حال عقب افتادن از رقبای خود هستید.

چک لیست سئو داخلی

در واقع باید بگوییم که سئو داخلی  فرایند بهینه سازی محتوا در صفحات وب سایت شما است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

  • استفاده کردن از کدهای اسکیما

کدهای اسکیما به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا محتوای شما را بهتر درک کنند. همچنین به طور چشمگیری بر نحوه نمایش صفحه شما در SERP تأثیر می‌گذارد. به راحتی می‌توانید با استفاده از سایت هایی مانند Google’s markup helper  که این کدها را می‌سازند، کد اسکیمای مختص به صفحه خود را بسازید.

از دیگر اصول سئو داخلی که نیاز دارید آنها را چک کنید موارد زیر هستند:

  • شناسایی معیارهای موجود در پشت کلمات کلیدی مانند حجم جستجو و سختی کلمات کلیدی
  • ایجاد یک تجربه­کاربری فوق العاده
  • بهبود وضعیت Navigate در صفحه ­ی وب سایت
  • ایجاد صفحات بهینه شده برای جستجو
  • تحلیل عملکرد خود در زمینه جذب کاربر (از طریق نرخ ترافیک سایت،نرخ پرش،نرخ تبدیل کاربر به مشتری، نرخ هزینه برای نرخ تبدیل)
  • لینک سازی داخلی اصولی با ا ستراتژی مشخص

سخن آخر

امروزه تخصص در سئو یک پوزیشن کارآمد برای شرکت های فعال در حوزه ­ی دیجیتال مارکتینگ در  کرمان و سرتاسر جهان و همچنین جز دسته­ ی شغل ­های پر درآمد به حساب می ­آید و ما در این مقاله سعی کردیم چک لیستی از مهمترین موارد در سئو سایت در سال ۲۰۲۲ را که  مورد بررسی و تایید قرار گرفته برای شما بیان کنیم.

شما با در نظر گرفتن و انجام دادن  نکات اصولی که در این مقاله ذکر شده، می­توانید تاثیر بسیار مثبتی  بر رتبه بندی سئو سایت خود در گوگل بگذارید و چنانچه قصد ایجاد وب سایت جدید یا ارتقاء  و بروز رسانی محتوای وب سایت خود در جهت حرفه­ ای کردن کسب و کار خود را دارید مفتخریم که به شما شرکت اسپرلوس که یکی از بهترین شرکت­ های سئو سایت در کرمان می­باشد را به شما معرفی کرده و پیشنهاد دهیم. شما می­توانید با سپردن محتوا و نیازمندی های خود به شرکت اسپرلوس به راحتی از رقبای خود در زمینه رتبه­ ی سئوی سایت و دیده شدن سایت پیشی بگیرید و تجربه­ی داشتن یک وب سایت موفق و درنتیجه کسب و کار موفق را داشته باشید..

چقدر این مطلب برای شما مفید بوده است؟

0 / 5. 0

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخصص های مورد نیاز شما را گرد هم آورده است

شما می تونید تمامی امور مرتبط با تکنولوژی، فناوری اطلاعاتی و تبلیغاتی خود را به ما بسپارید؛

همچنین می تونید بر حسب نیاز از خدمات ما استفاده کنید.

تلفن فروش :

تلفن فروش :

دفتر تهران :

دفتر کرمان :

آدرس کرمان :

چهار راه ولی عصر (باغ ملی)، مجتمع اطلس واحد 502

آدرس تهران :

خیابان قنبرزاده خیابان چهارم ایسماک

آدرس یزد :

خیابان کاشانی،خیابان رهبر کوچه ۱۲