مطالب مشابه

چرا شغل ما به یک وب سایت حرفه ای نیاز دارد؟

0

|

4

چرا شغل ما به وب سایت حرفه ای نیاز دارد؟
تماس با ما

درعصر دیجیتال امروز،جالب است که برخی از صاحبان مشاغل همچنان سوالاتی مانند”چرا شغل من به یک وب سایت  نیاز دارد؟ ” و “آیا به یک وب سایت حرفه ای نیاز دارم” مطرح می کنند.این سوالات توضیح میدهد که چرا بسیاری هنوز متوجه اهمیت ایجاد یک وب سایت حرفه ای برای کسب و کار خود نیستند.

 

طبق تحقیقات 38 درصد از مشاغل کوچک ترجیح می دهند در یک وب سایت حرفه ای سرمایه گذاری نکنند.

در مقابل 64 درصد از آنها یک وبسایت حرفه ای با هدف اصلی ایجاد هویت برند و رشد پایگاه مشتریان آنلاین گسترده ایجاد کرده اند.

 

این یافته های تحقیقاتی متفاوت نشان می دهد که همه به نقش محوری وبسایت ها برای موفقیت کسب و کار پی نمیبرند و فرصت هایی را که یک سایت حرفه ای تجاری به آنها ارائه می دهد را از دست می دهند.

 

در مورد شما چطور؟شما در کدام دسته از صاحبان کسب و کار قرار می گیرید؟اگر در مورد نیاز به یک وبسایت ومتقاعد نشده اید در ادامه ی این مطلب از اسپرلوس با ما همراه باشید.

یک سایت حرفه ای به ایجاد اعتبار شما کمک میکند.

اکثر مشتریان به دنبال اطلاعات آنلاین هستند و بر اساس آن تصمیم گیری می کنند.آنها معمولا قبل از تصمیم به خرید محصول یا دریافت خدمات در مورد یک شرکت در وب تحقیق می کنند.

 

با این حال،یک وب سایت حرفه ای تنها در صورتی می تواند شانس شما را برای ایجاد اعتبار افزایش دهد که از آن هوشمندانه استفاده کنید یعنی وب سایت شما در حالی که بر روی محتواهایی مانند محصولات و خدمات برتر برای ایجاد اعتبار متمرکز است باید مدرن،زیبا و کاربر پسند باشد.

 

کاربران به عناصری مانند رنگ ها،فونت ها و تصاویر توجه می کنند.اگر وبسایت شما به طور موثر از تصاویر بصری استفاده کند،ایجاد اعتماد آسان تر می شود.

 

همچنین،وب سایت کسب و کار شما باید کاربرپسند باشد.

یک سایت کاربر پسند چه فاکتورهایی دارد؟

  • محتوای جذاب

  • طراحی حرفه ای سایت

  • سازگاری با دستگاه های مختلف(ریسپانسیو بودن)

  • بروز رسانی یا آپدیت کردن به موقع

  • به کار بردن تصاویر با کیفیت

  • رابط کاربری آسان

تاثیر ui,ux در سئو


یک سایت حرفه ای در زمان و هزینه شما صرفه جویی می کند.

روی رشد کسب و کار خود تمرکز کنید و در عین حال ایجاد وب سایت خود را به متخصصان بسپارید.

این روش مطمئناً، محتوا و جهت برندسازی شما تضمین می‌کند که مشتریان ایده‌آل شما همچنان می‌توانند اطلاعات درستی درباره کسب‌وکار، محصولات و خدمات شما پیدا کنند و با برند شما طنین‌انداز شوند.

 

هنگامی که وب سایت حرفه ای شما راه اندازی شود ، کسب و کار شما را به صورت 24 ساعته و با پتانسیل دستیابی به مخاطبان جهانی تبلیغ می کند.

 

همچنین می توانید بلافاصله اطلاعات وب سایت خود را ویرایش کنید.این را با بروشورهای سنتی، که پیش تر به صورت محلی توزیع می‌کردید، مقایسه کنید.

به‌روزرسانی محصول به معنای چاپ مجدد مطالب حاوی آخرین اطلاعات است. با گذشت زمان، یک وب سایت تجاری منجر به کاهش هزینه ها و پس انداز می شود.

 

علاوه بر این، وب سایت کسب و کار شما همچنین می تواند با پاسخ دادن به سؤالات مکرر از طریق بخش سؤالات متداول در وقت شما صرفه جویی کند و با هدایت مشتریان و بازدیدکنندگان به پرسش‌های متداول خود برای یافتن پاسخ، خود را از وظایفی رها می‌کنید که به رشد کسب‌وکار شما کمک می‌کنند.

 

در نهایت، وب سایت شما همچنین می تواند بازخورد فوری مشتری را تسهیل کند. فرم تماس یا چت باکس به مشتریان احتمالی یا مشتریان شما اجازه می دهد تا با شما درگیر شوند – چه شکایت، تعریف و چه صرفاً بازخورد کلی – به شما امکان می دهد راه سریعی برای تصحیح مسائل داشته باشید و در نتیجه در از دست دادن درآمد و زمان صرفه جویی کنید.


وب سایت شما یک ابزار بازاریابی باورنکردنی است

تلویزیون، رادیو، روزنامه‌ها، مجلات و بیلبوردها گزینه‌های بازاریابی سنتی گران قیمتی هستند که برای تبلیغ کسب‌وکار شما هستند. عصر دیجیتال امروزی کانال های جدیدی را برای انتشار اخبار در مورد برند شما با کسری از هزینه فراهم می کند!

 

وب سایت شما باید محور تلاش های بازاریابی دیجیتال شما باشد. چه درگیر تبلیغات رسانه های اجتماعی، تبلیغات پیامکی،بازاریابی ایمیلی یا ایجاد ترافیک جستجوی ارگانیک باشید،مخاطبان شما در نهایت باید به وب سایت شما بیایند تا اطلاعات محصول شما را ببینند یا جزئیات خود را برای شما بگذارند یا خرید کنند.

 

از طرفی اگر محتوای وب‌سایت شما برای سئو بهینه‌سازی شده باشد، کسب‌وکار شما می‌تواند در موتورهای جستجو بیشتر دیده شود و به مشتریان بالقوه‌ای که به دنبال محصولات یا خدماتی هستند که ارائه می‌دهید اجازه می‌دهد شما را پیدا کنند.

 

کسب‌وکارهای کوچک کارهای عجیب و غریب انجام می‌دهند تا ترافیک را به فروشگاه فیزیکی خود هدایت کنند.

صاحبان فروشگاه‌های آجری، ویترین‌های منحصربه‌فردی را به نمایش می‌گذارند، دیوارهای ویترین را تزئین می‌کنند و از دکورهای برجسته یا پر جنب و جوش برای افزایش دکورها و جذب فروش در فروشگاه‌ها استفاده می‌کنند.

 

با روند پررونق خرید آنلاین، این استراتژی‌ها دیگر نتایج فروشگاه‌های خرده‌فروشی را تضمین نمی‌کنند. مشتریان به دلایل مختلف از جمله راحتی، قیمت های رقابتی و تنوع بیشتر، از جمله موارد دیگر، به صورت آنلاین خرید می کنند.

 

وجود یک گوشی هوشمند به مردم این امکان را می دهد که در سریعترین زمان و به صورت آنلاین در مورد محصولات تحقیق کنند، درخواست های مربوط به محصول را ارسال کنند و بدون اینکه از مبل خود بلند شوند، خرید کنند.

 

نزدیک به 90 درصد از خریداران خرید خود را از کانال های دیجیتال آغاز می کنند و 57 درصد از خریداران آنلاین محصول مورد نظر خود را از خارج از کشور خریداری کرده اند.

 

این آمار نشان می‌دهد که اگر کسب‌وکار شما حضور آنلاین، به‌ویژه یک وب‌سایت داشته باشد، شانس بیشتری برای جذب مشتریان جدید از سرتاسر جهان خواهید داشت که فقط به دلیل توانایی شما برای ارائه به آنها محدود می‌شود.

 

به زبان ساده، یک وب سایت حرفه ای تمام دنیا را به روی کسب و کار شما باز می کند. این به شما کمک می کند تا از طریق یک جستجوی ساده به کاربران دسترسی پیدا کنید و توسط هر کسی که به دنبال محصولات یا خدماتی است که شما ارائه می دهید پیدا شوید.

 

یک سایت حرفه ای به شما در تحلیل داده ها کمک می کند.

اگر شما یک وبسایت حرفه ای داشته باشید نظر سنجی ها و ابزارهای تحلیل و اندازه گیری نصب شده درآن می تواند بینش های کوچکی را در مورد نحوه عملکردشما ومیزان رضایت مشتری هایتان را به شما ارائه دهد.

 

این ویژگی فقط در مورد نتایج آنلاین نیست. روش‌هایی برای اندازه‌گیری نتایج از کانال‌های بازاریابی سنتی مانند توزیع بروشور یا کاتالوگ هم وجود دارد و شما میتوانید از تعداد افرادی کهQRکد روی آنها را اسکن می کنند مطلع شوید و تبلیغات سنتی خودرا نیز مدیریت و تحلیل کنید.

 

وبسایت شما یک کارت ویزیت توسعه یافته است.

امروزه زمانی که یک کارت‌ ویزیت به دستمان می رسد فرد و شرکت را به صورت آنلاین جستجو میکنیم تا ببینیم آیا میتوانیم با هم همکاری بالقوه‌ای داشته باشیم یا خیر.


یک کارت ویزیت فقط دارای جزئیات اولیه (مانند شماره تلفن، ایمیل، آدرس وب‌سایت و غیره) است. اما وب‌سایت شما منبع اطلاعات اضافی(داده‌های محصول، داستان‌های مشتری، توصیه‌ها)می‌شود که برای ادامه گفتگو مورد نیاز است.


 

یک مشتری راضی ممکن است هنگام توصیه خدمات شما به خانواده، دوست یا همکار، وب سایت شما را به اشتراک بگذارد.

چقدر این مطلب برای شما مفید بوده است؟

0 / 5. 0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
آخرین مقالات

انواع الگوریتم های گوگل درسئو

زمان را چند سال به عقب برگردانید. در این زمان کافی بود تا بر روی یکی از نتایج گوگل کلیک میکردید تا با دریایی از تبلیغات نامرتبط و پاپ آپ های آزار دهنده روبرو میشدید. در این زمان نتایج گوگل بیشتر شبیه به ویرانه بود تا نتایج مورد نیاز کاربر!

مطالعه ادامه مطلب »

شماره های تماس

09135159056

03432266360

ما همیشه منتظر تماس شما هستیم

0

ارسال به دوستان

چاپ

اولین کسی باشید که در رابطه با این خبر یا مقاله دیدگاهی ثبت می کند

دوستت توی کدوم یکی از این برنامه هاست؟

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در reddit
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
write-comment
فرم ارسال دیدگاه
close-comment
شما در حال ارسال نظر در مورد ' چرا شغل ما به یک وب سایت حرفه ای نیاز دارد؟ ' هستید خوشحال میشیم پیشنهادات و انتقادات شما رو بشنویم