سیستم ارتباط با مشتری(CRM)

Customer Relationship Management(CRM)

اولین گام برای وفادار کردن مشتریان
  • نرم افزار CRM اسپرلوس؛ اولین گام برای وفادار کردن مشتریان

آیا می‌دانستید استفاده از نرم افزار CRM می‌تواند فروش کسب و کارها را تا 29 درصد افزایش دهد؟ امروزه تأثیر عمیق و شگفت انگیز استفاده از CRM (نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری) روی میزان فروش و بهره‌وری فروشندگان بیزینس‌ها، به همگان ثابت شده است. وقتی کسب و کارها وشرکت‌های جهان را مورد بررسی قرار می‌دهیم، می‌بینیم 91 درصد از شرکت‌هایی که بیش از 10 کارمند دارند از این نرم افزار برای بهبود وضعیت فروش خود استفاده می‌کنند.

  • ثبت سفارش طراحی سایت| شماره تماس خود را وارد کنید تا با شما تماس بگیریم!

"*" indicates required fields

Hidden

مجموعه اسپرلوس با مشاهده اهمیت و جایگاه نرم افزار CRM در افزایش فروش کسب و کارها، به این نتیجه رسید که با کمک تیمی از بهترین متخصصان فروش و برنامه‌نویس‌ها، یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان طراحی کند و در اختیار کسب و کارها قرار دهد. در صورتی که شما هم می‌خواهید فروش خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید، مشتریان خود را خوشحال و وفادار کنید و برندی محبوب خلق کنید، با ما همراه شوید. نرم افزار CRM اسپرلوس، آمده است تا پیوندی زیبا و منحصر به فرد بین شما و مشتریان‌تان رقم بزند.

خلاصه مطالب صفحه را در صوت زیر بشنوید...

نرم افزار CRM چیست؟ آغاز تحول در مدیریت ارتباط با مشتریان

سی‌ آر ام یا CRM در واقع مخفف «Customer Relationship Management» به معنای مدیریت ارتباط با مشتری است. نرم افزار CRM نرم افزاری است که تلاش می‌کند ارتباط بین یک کسب و کار و مشتریان احتمالی یا مشتریان کنونی را مدیریت کند.

مدیریت ارتباط با مشتریان موجب می‌شود که ارتباط مشتریان با شرکت بهتر شود، حس بهتری به شرکت و محصولات آن پیدا کنند و خیلی راحت‌تر تصمیم به خرید بگیرند. در واقع زمانی که رابطه زیباتر و انسانی‌تری بین بیزینس و مشتری شکل بگیرد، هزینه جذب مشتری و بازاریابی هم به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

وقتی از نرم افزار مدیرت ارتباط با مشتریان در کسب و کار خود استفاده می‌کنید، در واقع دارید به سمت هدف مشخصی حرکت می‌کنید و آن هدف، «راضی کردن مشتریان» است. در دنیای امروز هدف اصلی کسب و کارهای موفق، تنها خوشحال کردن مشتریان است؛ چون مدیران موفق و ثروتمند جهان می‌دانند که موفقیت، ثروت و جاودانگی برند، تنها از رهگذر خوشحالی و رضایت مشتریان حاصل می‌شود.

با استفاده از نرم افزار CRM می‌توانید سه فرایند جذب، نگهداشت و وفادارسازی مشتریان را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید. اگر چنین نرم افزاری نداشته باشید، نمی‌توانید ارتباط خود با مشتریان‌تان را به خوبی حفظ کنید و به صورت مداوم بهبود ببخشید. این نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان یا CRM است که همه بخش‌های فروش را در یک داشبورد ساده پیش روی شما می‌گذارد و به شما این امکان و اختیار را می‌دهد که از تمام فعالیت‌های بخش فروش کسب و کار خود آگاه شوید. از این رو است که CRM می‌تواند بهره‌وری تیم فروش کسب و کارها را حدود 34 درصد افزایش دهد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

یک سری آمار و ارقام در مورد اهمیت نرم افزار CRM در فرایند فروش

94%
94 درصد از مشتریان دوست دارند از همان منبعی که قبلاً خرید کرده‌اند، دوباره خرید کنند. البته این آمار مربوط به زمانی است که کسب و کارها، تجربه منفی و ناراحت‌کننده‌ای برای مشتریان خود رقم نزده باشند.
$
در سال 2023 ارزش جهانی بازار CRM به 80.55 میلیارد دلار رسیده که واقعاً عدد چشمگیری است و بیانگر وسعت این صنعت است. نرخ رشد مرکب سالانه برای ارزش جهانی بازار CRM از سال 2023 تا 2030، 13.9 درصد اعلام می‌شود.
$
نرخ بازگشت سرمایه (ROI) نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری واقعاً حیرت انگیز است: بابت هر دلاری که یک کسب و کار صرف نرم افزار CRM خود کند، 8.71 دلار کسب خواهد کرد.
29%
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان می‌تواند فروش را 29 درصد افزایش دهد.
91%
91 درصد از شرکت‌هایی که بیش از 10 تن کارمند دارند، از نرم افزار CRM اسفاده می‌کنند.
40%
در حال حاضر 40 درصد از شرکت‌های سراسر جهان اصلاً از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری استفاده نمی‌کنند. جالب است که برخی شرکت‌ها اصلاً نمی‌دانند نرم افزار سی ار ام چیست. حتی برخی نمی‌دانند CRM مخفف چیست. در واقع با وجود همه پیشرفت‌هایی که در حوزه فناوری صورت گرفته، هنوز برخی شرکت‌ها از نرم افزار ارتباط با مشتری استفاده نمی‌کنند.
300%
CRM به قدری قدرتمند است که می‌تواند نرخ تبدیل را تا 300 درصد افزایش دهد.
easy
طبق تحقیقات و نظرسنجی‌هایی که از بسیاری از مدیران موفق فروش در سراسر جهان انجام شده، مهم‌ترین ویژگی و خصوصیتی که یک نرم افزار CRM باید داشته باشد، «آسانی استفاده» است.
1
به طور میانگین حدود 1 سال طول می‌کشد تا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان، وارد مرحله بازگشت سرمایه شود.
49%
49 درصد کسب و کارها اعلام کرده‌اند که اولویت‌شان در سال 2023، بهبود وضعیت مدیریت ارتباط با مشتریان است.
42%
وقتی شرکت‌ها از بهترین نرم افزار CRM استفاده می‌کنند و شیوه استفاده از این نرم افزار را به کارکنان واحد فروش آموزش می‌دهند، می‌توانند بهره‌وری تیم فروش را بالا ببرند و دقت پیش‌بینی تیم فروش از آینده مشتریان را تا 42 درصد افزایش دهند.
43%
43 درصد کاربران نرم افزار CRM توان استفاده از نیمی از قابلیت‌های این نرم افزار را ندارند. از طرفی 22 درصد مالکان کسب و کار در سراسر جهان هم استفاده از فناوری‌های جدید را بزرگ‌ترین چالش پیش روی بیزینس خودشان می‌دانند. از این رو است که مجموعه اسپرلوس، دغدغه ویژه‌ای نسبت به آشنا کردن افراد با محیط نرم افزار CRM و آموزش امکانات و قابلیت‌های این نرم افزار به آن‌ها دارد.
50%
50 درصد تیم‌های فروش در سراسر جهان، بهره‌وری خودشان را با نصب نرم افزار CRM روی گوشی خود بالا می‌برند.
تماس با برترین مشاوران در زمینه طراحی سایت، برنامه نویسی پرتال،سئو و سایت و سیستم ارتباط با مشتری در سراسر کشور

09137358800

  • درباره اسپرلوس

موفقیت حاصل کار تیمی است اما شکست در تنهایی اتفاق می افتد.

در سال 89 تعدادی از جوانان تحصیل‌کرده رشته IT دورهم جمع شده و یک تیم متخصص در حوزه برنامه‌نویسی و توسعه پرتال‌های سازمانی تحت وب را تشکیل داده و با نام شرکت آینده‌سازان فناوری هوشمند اسپرلوس فعالیت خود را آغاز کردند.
اسپرلوس از آن جهت برازنده‌ترین نام برای این مجموعه بود؛ زیرا همان‌طور که شاه شطرنج به‌عنوان نماد قدرت و هوش شناخته می‌شود، سرای شاهان نیز محلی است برای تجمع افراد تیزهوش و بااراده. همان‌گونه که هر مهره شطرنج در طول بازی با انجام حرکات منحصربه‌فرد خود باعث حرکت کل صفحه به سمت هدف نهایی یعنی برد خواهد شد. مجموعه ما نیز با بهره بردن از استعدادهای منحصربه‌فرد تک‌تک اعضا، برای رسیدن به مطلوب‌ترین نتیجه قدم برمی‌دارد.

Esperlos, the house of kings

چرا کسب و کارها باید از نرم افزار CRM استفاده کنند؟

استفاده از نرم افزار CRM مزایا و محاسن مختلفی برای کسب و کارها دارد. در ادامه به چند مورد از مهم‌ترین مزایای استفاده از این نرم افزارها اشاره خواهیم کرد.

01.

مدیریت و بهبود روابط با مشتریان

02.

افزایش سطح رضایت مشتریان

03.

افزایش فروش و درآمد کسب و کارها

کاهش هزینه مشتری‌یابی در کسب و کارها

.04

سرعت سایتورود اتوماسیون به فرایند فروش و افزایش بهره‌وری تیم

.05

افزایش توان تحلیل و پیش‌بینی در تیم فروش

.06

1. مدیریت و بهبود روابط با مشتریان

بسیاری از افراد این پرسش را مطرح می‌کنند که در CRM اولویت اصلی چیست ؟ اولویت این برنامه، بهبود رابطه بین کسب و کار و مشتریان است. قاعدتاً وقتی یک انسان، اطلاعات و خصوصیات انسان دیگری را بداند، بهتر می‌تواند او را درک و با او ارتباط برقرار کند. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان هم آمده است تا همین وظیفه به خوبی برای کسب و کارها انجام دهد. در واقع بیزینس‌ها اطلاعات و راه‌های ارتباطی با مشتریان خود را در این سیستم درج می‌کنند تا بتوانند درک بهتری از اهداف مشتریان داشته باشند و ارتباط بهتری با آن‌ها برقرار کنند.

2. افزایش سطح رضایت مشتریان

فرض کنید یک مشتری از کسب و کار شما خرید می‌کند ولی شما شماره تماس یا ایمیل از او نمی‌گیرید تا از او بابت خریدی که انجام داده و اعتمادی که به شما کرده تشکر کنید. در واقع مشتری پس از خرید اول، ارتباطش با شما قطع می‌شود و اصلاً هیچ ارتباط دیگری با شما و برندتان برقرار نمی‌کند.

حال کسب و کاری را در نظر بگیرید که پس از خرید، شماره تماس مشتری را می‌گیرد، از او بابت خریدش تشکر می‌کند، چند روز بعد کارشناسان شما با مشتری تماس می‌گیرند تا سطح رضایت او از کالا و خدماتی که از شما خریداری کرده را ارزیابی کنند. همچنین می‌توانند محصولات جدید کسب و کارتان را با تخفیف به او پیشنهاد دهند و او را ترغیب به خرید مجدد کنند.

این کارهای ساده، رضایت مشتریان از کسب و کار شما را به میزان چشمگیری بالا می‌برد؛ چون مشتریان در طول تماسی که با آن‌ها می‌گیرید، انتقادها و پیشنهادهای خودشان را با شما در میان می‌گذارند و شما با اجرایی کردن این پیشنهادها و انتقادها می‌توانید کسب و کار بهتر و پرفروش‌تری داشته باشید.

3. افزایش فروش و درآمد کسب و کارها

یکی از دغدغه‌هایی که اکثر کسب و کارها با آن روبرو هستند، افزایش میزان فروش و درآمد است. بهترین راهی که باعث افزایش فروش کسب و کار شما می‌شود، راضی و خوشحال کردن مشتریان است و این رضایت از طریق نرم افزار CRM به عنوان یک نرم افزار فروش به دست می‌آید. مطالعات نشان داده است که دانلود نرم افزار CRM و استفاده درست از آن می‌تواند نرخ تبدیل کسب و کارها را تا 300 درصد افزایش دهد و این حیرت‌انگیز است.

آمارها و اطلاعاتی که این نرم افزار در اختیار شما می‌گذارد، باعث می‌شود هوشمندی و بهره‌وری تیم فروش‌تان به میزان چشمگیری افزایش یابد و بتوانند با صرف انرژی و هزینه کمتر، فروش را نهایی کنند.

4. کاهش هزینه مشتری‌یابی در کسب و کارها

جذب مشتریان جدید برای کسب و کارها هزینه زیادی به همراه دارد. مطالعات نشان می‌دهد که هزینه جذب مشتری جدید، پنج برابر بیشتر از هزینه حفظ مشتریان کنونی است. در واقع اگر کسب و کارها بتوانند مشتریانی که قبلاً خرید کرده‌اند را حفظ کنند و دوباره به آن‌ها بفروشند، سودآوری‌شان به میزان چشمگیری افزایش و هزینه‌هایشان کاهش پیدا می‌کند.

جالب است بدانید که خیلی از کسب و کارها اصلاً روی حفظ مشتری سرمایه‌گذاری نمی‌کنند و تنها روی اولین خرید مشتریان احتمالی تمرکز دارند. این کار باعث می‌شود هزینه مشتری‌یابی روز به روز بیشتر شود. این در حالی است که پرداخت قیمت نرم افزار CRM و استفاده از این نرم افزار می‎توانید به راحتی با مشتریانی که قبلاً از شما خرید کرده‌اند ارتباط برقرار و آن‌ها را برای خرید کردن مجاب کنید. همین کار ساده، بخشی از هزینه‌های کسب و کار را کاهش خواهد داد.

5. ورود اتوماسیون به فرایند فروش و افزایش بهره‌وری تیم

وقتی اتوماسیون وارد فرایند فروش می‌شود، اولین مزیتی که دارد، ذخیره‌سازی راحت و دسترسی سریع و آسان به اطلاعات است. دیگر نیازی به پرونده‌سازی و نوشتن اطلاعات مشتریان و بایگانی کردن آن وجود نخواهد داشت. کافی است اطلاعات مشتریان کنونی و مشتریان احتمالی را در نرم افزار وارد کنید. دیگر هر موقع که تمایل داشتید می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. این کار بهره‌وری تیم فروش را به میزان چشمگیری بالا می‌برد و باعث می‌شود که فروشندگان خیلی راحت به اطلاعات مورد نیاز دسترسی پیدا کنند.

یک سری از کارهای اتوماتیک تیم فروش مثل ایمیل یا پیامک زدن هم با استفاده از نرم افزار سی آر ام از بین می‌رود و اعضای تیم می‌توانند روی کارهای خلاقانه‌تر و آموزش بیشتر متمرکز شوند تا بتوانند بهتر و بیشتر بفروشند. از طرفی با استفاده از این نرم افزار، دیگر هیچ کاری به دست فراموشی سپرده نمی‌شود.

6. افزایش توان تحلیل و پیش‌بینی در تیم فروش

در صورتی که یک کسب و کار نتواند مشتریان و خواسته‌هایی که دارند را تجزیه و تحلیل کند، قطعاً به مشکل خواهد خورد؛ چون اقدامات بازاریابی که انجام می‌دهد، روی مشتریان تأثیر نمی‌گذارد و آن‌ها را برای خرید کردن مجاب و متقاعد نمی‌کند.

در دنیای امروز کسب و کارهایی موفق هستند که اطلاعات زیادی از مشتریان خود دارند، این اطلاعات را تجزیه و تحلیل می‌کنند و از دل آن‌ها اطلاعات مفید و تأثیرگذاری بیرون می‌کشند که برای بازاریابی و فروش‌شان مفید است. به عنوان مثال شما با تحلیل اطلاعات مشتریان‌تان در سیستم سی آر ام به این نتیجه می‌رسید که فلان محصول به درد مشتری می‌خورد. پس با او تماس می‌گیرید و محصول را به او معرفی می‌کنید. خیلی از مواقع همین پیش‌بینی‌های ساده منجر به قطعی شدن فروش شده است.

درخواست خدمات

راهی که باید هر چه سریعتر رفت...

"*" indicates required fields

Hidden

ویژگی ها و قابلیت های نرم افزار CRM

مجموعه اسپرلوس در زمینه فروش، نصب، فعال‌سازی، آموزش و پشتیبانی نرم افزار CRM فعالیت می‌کند. در ادامه به چند مورد از مهم‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های این نرم افزار اشاره خواهیم کرد و به صورت مختصر و مفید هر قابلیت را توضیح خواهیم داد.

1. اتوماتیک کردن فعالیت‌های تکراری

این نرم افزار یک سری فعالیت‌های تکراری را به صورت خودکار برای کسب و کارها انجام می‌دهد. به عنوان مثال وقتی مشتری فرم تماس با ما را در سایت پر می‌کند، نرم افزار به صورت خودکار اطلاعات را در سیستم ثبت و پیامی به مسئول فروش ارسال می‌کند. همچنین تماس‌ها را به صورت خودکار ثبت و گزارش عملکرد کارمندان بخش فروش را برای مدیران ارسال می‌کند.

2. امکان اتصال به سایر نرم افزارها

با پرداخت قیمت نرم افزار سی آر ام اسپرلوس دیگر نیازی نیست که به طور همزمان از چندین نرم افزار استفاده کنید؛ چون نرم افزار CRM اسپرلوس به شما این اجازه و امکان را می‌دهد که به نرم افزار بازاریابی ایمیلی و سایر نرم افزارهایی که نیاز دارید متصل شوید و کارها را همزمان جلو ببرید.

3. پیگیری فعالیت و عملکرد کارکنان

نرم افزار CRM تمام اقدامات و فعالیت‌های کارکنان را ثبت و ذخیره می‌کند و مدیران در صورت نیاز به بررسی عملکردها می‌توانند از سیستم گزارش‌گیری کنند. این کار باعث تشویق شدن کارمندان قوی و بهینه‌سازی عملکرد کارمندان مبتدی می‌شود.

4. پیش‌بینی فروش و مدیریت سرنخ‌ها

با استفاده از نرم افزار CRM می‌توانید ویژگی‌های مشتریان را بررسی و احتمال خرید کردن یا نکردن آن‌ها را پیش‌بینی کنید. همچنین می‌توانید مشتریان احتمالی خود را بررسی و مدیریت کنید.

می‌توانید برنامه بازاریابی خود را بر اساس پیش‌بینی فروش تنظیم و تدوین کنید. این کار برای ذخیره‌سازی اجناس در انبار هم اهمیت زیادی دارد. فرض کنید یک کسب و کار اسباب بازی فروشی، پیش‌بینی می‌کند که در ایام نوروز بیشتر لگو بفروشد. این کار به این کسب و کار کمک می‌کند که انبار خود را برای ذخیره‌سازی و فروش لگو آماده کند.

5. گزارش‌گیری از وضعیت فروش

گزارش‌گیری یکی از خصوصیات اساسی و مهمی است که نرم افزار CRM اسپرلوس دارد. با این قابلیت می‌توانید درک کامل و دقیقی از وضعیت فروش و بازاریابی کسب و کارتان داشته باشید و همین قابلیت نرم افزار CRM اسپرلوس را به بهترین نرم افزار CRM ایرانی تبدیل کرده است. این نرم افزار در گزارش خود موارد زیر را به شما اطلاع می‌دهد:

  • تعداد فروش در یک بازه زمانی معین
  • تعداد تماس‌های خروجی
  • اثربخشی بازاریابی ایمیلی
  • تعداد مشتریان احتمالی
  • فروشندگانی که موفق به عقد قرارداد شده‌اند.

6. افزایش اثربخشی بازاریابی تلفنی

نرم افزار CRM این قدرت را دارد که تماس‌های تلفنی کسب و کار شما را بهتر و هدفمندتر کند. در واقع نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان، به نوعی نرم افزار بازاریابی تلفنی هم به حساب می‌آید و می‌تواند توان بازاریابی کسب و کار شما را تا حد زیادی بهبود ببخشد؛ چون زمانی که اطلاعات دقیق‌تری از مشتریان داشته باشید، دقیق‌تر هم می‌توانید بازاریابی کنید.

ثبت سفارش CRM

فردا دیر است، از همین امروز به فکر باش!

"*" indicates required fields

Hidden

اسپرلوس؛ برندی برای افزایش نوآوری، بهره‌وری و سودآوری کسب و کار شما

مجموعه اسپرلوس همواره تلاش کرده است که بهترین و ارزشمندترین خدمات خودش را به آن‎ها ارائه دهد و رضایت مشتریان و مخاطبان خود را حاصل کند. پس از خرید نرم افزار CRM اسپرلوس، متخصصان این مجموعه با شما تماس می‌گیرند و هماهنگی‌های لازم را برای نصب و فعال‌سازی این برنامه در مجموعه شما انجام می‌دهند. همچنین این مجموعه تمام آموزش‌های لازم برای کار کردن با این نرم افزار را در اختیار اعضای تیم فروش کسب و کار شما قرار می‌دهد.

در صورتی که تیم فروش در حین کار با این نرم افزار به مشکل یا ابهامی برخورد کنند، کارشناسان مجموعه اسپرلوس، پشتیبانی‌های لازم را خیلی سریع انجام می‌دهند تا واحد فروش کسب و کار شما بتواند بدون هیچ معطلی به فعالیتش ادامه دهد.

توجه داشته باشید که مجموعه اسپرلوس در زمینه فروش، نصب، راه اندازی و آموزش نرم افزار مدیریت مشتری اندروید هم فعالیت می‌کند. در صورتی که می‌خواهید این نرم افزار را روی موبایل مدیران و کارکنان بخش فروش نصب کنید، این محصول می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

در صورتی که تمایل دارید شیوه کار کردن با نرم افزار CRM را یاد بگیرید، کافی است به صفحه آموزش نرم افزار CRM رایگان مراجعه کنید. این آموزش، تمام چم و خم‌های کار کردن با نرم افزار سی آر ام اسپرلوس را در اختیار شما قرار می‌دهد.

آیا تاکنون از نرم افزار CRM مجموعه اسپرلوس استفاده کرده‌اید؟ کیفیت این نرم افزار را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ متخصصان مجموعه اسپرلوس چگونه می‌توانند این نرم افزار را بهبود ببخشند؟ لطفاً نظرها، تجربیات و پیشنهادهای خود را با ما و سایر همراهان اسپرلوس در بخش دیدگاه‌ها (زیر همین صفحه) به اشتراک بگذارید.

فرآیند انجام کار

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

پرسش های پرتکرار

سوالات خود را در حوزه سیستم مدیریت مشتریان و....از ما بپرسید

  • فرایند خرید CRM از اسپرلوس چگونه است؟
    • تماس با کارشناسان اسپرلوس و دریافت راهنمایی
    • عقد قرارداد
    • تهیه سرور اختصاصی
    • ره اندازی و پیاده سازی تنظیمات اولیه متناسب با نیاز کسب و کار شما
    • تحویل
    • پشتیبانی
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است؟

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد،

  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است؟

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد،

  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است؟

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد،

  • Title
    I am a so called subtitle.

    Content goes here ..

پکیج خدمات اسپرلوس

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

مشتریان اسپرلوس

کسب و کارهایی که به اسپرلوس اعتماد کردند

دیدگاه مشتریان

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

بی شک شما در ساختن اسپرلوس تاثیر گذار خواهید بود....

"*" indicates required fields

Hidden