سیستم ارتباط با مشتریان در کرمان

Customer relationship management in kerman

سیستم ارتباط با مشتریان
  • crm چیست؟ چه خدماتی به ما ارائه می دهد؟

CRM یا سیستم ارتباط با مشتری مخفف عبارت Customer Relationship Management (یا همان مدیریت ارتباط با مشتری است).در عرض چند سال، crm ها به شدت تکامل یافته اند. یادگیری، پیاده سازی و پرداخت آن بسیار آسان تر است، آن ها از هیولاهای سه حرفی به نرم افزارهای آماده برای کسب و کار ها در هر شکل و اندازه تبدیل شده اند.

ثبت سفارش
شماره تماس خود را وارد کنید تا با شما تماس بگیریم!

"*" indicates required fields

یک سی آر ام تعاملات مشتریان را در تمام کانال ها و شبکه ها، در یک محل جمع آوری می کند. شرکت برنامه نویسی در کرمان اسپرلوس به عنوان یک مجموعه ارائه دهنده سیستم ارتباط با مشتری در کرمان (نرم افزار crm در کرمان) با مدیریت داده های متمرکز شما به کسب و کار ها کمک می کند تا تجربه، رضایت، حفظ و خدمات مشتریان را بهبود بخشید.به طور خلاصه، سیستم ارتباط با مشتری به همه ی مشاغل در هر اندازه اجازه می دهد تا رشد داشته باشند و سود خود را افزایش دهند

CRM

kerman

CRM
  • تاریخچه کوتاهی از CRM

روند (Uberization) مانند یک موج جزر و مدی به بازار CRM ضربه زده است. توسعه دهندگان با ارائه نرم افزار با رابط کاربری دوستانه و زبان طراحی جذاب به کاربر وارد شده اند.همیشه اینطور نبود.تاریخچه crm به دوران حباب dot.com برمیگردد. برای مثال، اولین نسخه نرم افزار قدیمی SAP CRM در هزاره سال صفر با نام مستعار 2000 منتشر شد.
در آن زمان، همه ی پلتفرم های CRM دارای منحنی یادگیری بزرگی بودند و نیاز به بازنگری کامل گردش کار داشتند.
اول، شما نیاز به آموزش داشتید. سپس باید تمام مخاطبین خود را روی یک ابر اختصاصی وارد کنید و وارد کردن داده را قطع کنید.
اوضاع امروز بسیار متفاوت به نظر می رسد. یک کسب و کار کوچک اکنون می تواند فرآیند های CRM را با کمترین دردسر و بدون استخدام توسعه دهندگان پیاده سازی کند.
یک سیستم CRM مبتنی بر ابر استاندارد شده است. فضای ذخیره سازی ابری، ورود خودکار داده ها و عملکرد چند پلتفرمی وب/موبایل، تجربه کاربر (بدون ذکر تجربه مشتری) را به طرز چشمگیری بهبود بخشیده است. قیمت ها نیز کاهش یافته است، با برنامه های رایگان متن باز و مقرون به صرفه حرفه ای و سازمانی موجود در سراسر بازار.
ارائه دهندگان قدیمی مانند Oracle، Microsoft Dynamics و Salesforce با روند ها همگام شده اند و همچنان سهم های جدی از بازار را در اختیار دارند. اما گروه های متنوع و فزاینده ای از پلتفرم های موج جدید پدید آمده اند تا آن ها را نیز به چالش بکشند.

خلاصه مطالب صفحه را در صوت زیر بشنوید...
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید....
  • چه کسی به crm نیاز دارد؟

پاسخ کوتاه؟ هر کسی که یک کسب و کار دارد می تواند از سیستم CRM بهره مند شود.
پاسخ طولانی تر: هر کسی که فروش، تیم های بازاریابی، خدمات، پشتیبانی، یا راه اندازی یک استارتاپ، مدیریت یک گروه اجتماعی، سازمان غیر انتفاعی یا داوطلبانه، آژانس های تبلیغاتی، و پروژه ها یا تولیدات هنری را انجام می دد، می تواند از آن بهره مند شود.
کسب و کار های مختلف از یک سیستم CRM استفاده می کنند، از عملیات مستقل و تجارت الکترونیک خانگی گرفته تا مشاغل کوچک، مشاغل متوسط و شرکت های بزرگ در سطح سازمانی. همه می توانند از سازمان دهی بهتر، مدیریت متمرکز وظایف و ابزارهای هوش مصنوعی و اتوماسیون معاصر بهره ببرند که با صرف زمان و تلاش کمتر، کار را سریع تر و بهتر می کنند.
به طور کلی، شرکت ها از راه دور توزیع می شوند و تیم ها از پروژه ای به پروژه دیگر انعطاف پذیرتر می شوند. منطقی است که روی ابزاری سرمایه گذاری کنید که به طور منظم تمام فرآیند های کاری شما را در یک مکان قرار می دهد و به شما امکان می دهد به تمام وظایف و فرآیند های گردش کار خود از طریق سرویس های ابری دسترسی داشته باشید.
در همین حال، شکی نیست که رقابت کسب و کار آنلاین فقط تشدید خواهد شد. استفاده متفکرانه از سیستم های CRM می تواند به سازمان شما برتری دهد. اتوماسیون به شرکت شما اجازه می دهد تا از وزن خود بالاتر برود و کارهای تکراری را حذف کند تا بخش انسانی کسب و کار شما بتواند با نقاط قوت خود بازی کند.
بازار CRM در سال 2018، 15.6 درصد رشد کرد، زیرا SMB ها به استفاده از این ابزار اه ادامه می دهند و فروشندگان همچنان دیوانه وار به ساده سازی و ارائه محصولات متناسب با کار های معاصر ادامه می دهند. در همین حال CRM همچنان به عنوان سریع ترین رده نرم افزاری در حال رشد است.

مشتریان اسپرلوس
کسب و کارهایی که به اسپرلوس اعتماد کردند
تماس با برترین مشاوران در زمینه طراحی سایت، برنامه نویسی پرتال،سئو و سایت و سیستم ارتباط با مشتری در سراسر کشور

09193768900

مزایای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

مزایای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

Benefits of customer relationship management
01.

خدمت به مشتریان را بهبود می بخشد.

یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری تمام مخاطبین و مشتریان شما را مدیریت می کند و اطلاعات سرنخ ها و مشتریان را جمع آوری می کند تا تصور ها و نمایه هایی از همه ی افرادی که با آن ها تعامل دارید ایجاد کند. این مورد به شما امکان می دهد که به راحتی به اطلاعات مهم برای درک بهتر رفتار مشتریان مانند سوابق خرید و ارتباطات قبلی با مخاطبین در کانال ها و قسمت های مختلف (چت، ایمیل و …) دسترسی داشته باشید. مشتریان مجبور نخواهند بود داستان های خود را بار ها و بارها برای شما تکرار کننده و شما می توانید با تمرین و تلاش کمتر برای بهبود وفاداری مشتری به مشکلات رسیدگی کنید.

CUSTOMER
SELL
02.

افزایش فروش

ساده سازی و بهبود فرآیند فروش، ایجاد فرآیند فروش، خودکار کردن وظایف، تجزیه و تحلیل داده های فروش شما ناگزیر به یک نتیجه منجر می شود: افزایش فروش و بهره وری فروش. یک سیستم تعامل با مشتری به شما امکان می دهد تمام نقاط تماس صوتی، چت و ایمیل مشتری را در یک مکان در دسترس داشته باشید. با ایجاد یک فرآیند فروش قابل تکرار و اثبات شده و ارائه پیام مناسب در جای مناسب در زمان مناسب، معاملات بیشتری را به دست خواهید آورد.

03.

حفظ مشتریان بیشتر

نرخ های نگهداری و ریزش تعیین کننده های بسیار مهمی برای موفقیت یک شرکت هستند. ریزش مشتری یک مانع بزرگ برای رشد کسب و کار است. ابزارهای CRM مانند تجزیه و تحلیل احساسات، فروش خودکار بلیط و پشتیبانی مشتری و اتوماسیون خدمات مشتری، داشتن باشگاه مشتریان می توانند به عوامل انسانی اجازه دهند برای رفع مشکلات، ماندگاری شما را به طرز چشمگیری بهبود بخشند. ابزارهای تجزیه و تحلیل که به چرخه ی زندگی مشتری نگاه می کنند می توانند به شما نشان دهند که چه زمانی ریزش اتفاق می افتد و چرا؟ بنابراین می توانید نقاط درد را شناسایی و به آن ها رسیدگی کنید.

VALIDITY
Better analysis
04.

تجزیه و تحلیل بهتر

نرم افزار crm تحلیل داده های شما را در دسترس، قابل فهم و مرتبط با نیاز های کسب و کار شما می کند. همه انبوهی از داده های فروش، داده های مالی و داده های بازاریابی شما به CRM سرازیر می شوند تا به معیارهای قابل مشاهده در داشبورد مدیریتی تبدیل شوند، با ذخیره سازی داده و داده کاوی برای درک همه چیز. سود خالص جذب مشتری، حفظ مشتری و مدیریت بهتر داده است.

05.

راندمان بالاتر

داشتن تمام وظایف اصلی کسب و کار روزانه شما در یک مکان باعث می شود گردش کار بهتر، همکاری آسان تر بین اعضای تیم و مدیریت پروژه، بهتر انجام شود. اتوماسیون کار، کارهای تکراری و ساده را حذف می کند و زمان بیشتری را برای کار های شناختی که انسان ها در آن ها بهترین هستند، می دهد. داشبورد ها و تجزیه و تحلیل ها به شما کمک می کنند تا در مورد کار خود اطلاعاتی کسب کنید و انواع فرآیند های تجاری را بهینه کنید.

SUCCESS
SHARE BETTER
06.

به اشتراک گذاری بهتر تکنولوژی

نرم افزار crm تحلیل داده های شما را در دسترس، قابل فهم و مرتبط با نیاز های کسب و کار شما می کند. همه انبوهی از داده های فروش، داده های مالی و داده های بازاریابی شما به CRM سرازیر می شوند تا به معیارهای قابل مشاهده در داشبورد مدیریتی تبدیل شوند، با ذخیره سازی داده و داده کاوی برای درک همه چیز. سود خالص جذب مشتری، حفظ مشتری و مدیریت بهتر داده است.

07.

شفافیت بیشتر

یک سیستم CRM به شما امکان می دهد با تعیین وظایف، شان دادن کار و مشخص کردن اینکه دقیق نقش هر شخصی و اینکه چه کسی چه کاری انجام می دهد، شفافیت بیشتری را در سازمان خود تقویت کنید. اگر نگرانی اصلی شما فروش است، می توانید از ردیابی عملکرد برای نمایندگان فروش فردی استفاده کنید. یک پلتفرم CRM به همه افراد در سازمان شما اجازه می دهد تا در فرآیند های کسب و کار شما دیده شوند و درک متقابل و همکاری بیشتری را تقویت کنند.

Excellent
  • درباره اسپرلوس

موفقیت حاصل کار تیمی است اما شکست در تنهایی اتفاق می افتد.

در سال 89 تعدادی از جوانان تحصیل‌کرده رشته IT دورهم جمع شده و یک تیم متخصص در حوزه برنامه‌نویسی و توسعه پرتال‌های سازمانی تحت وب را تشکیل داده و با نام شرکت آینده‌سازان فناوری هوشمند اسپرلوس فعالیت خود را آغاز کردند.
اسپرلوس از آن جهت برازنده‌ترین نام برای این مجموعه بود؛ زیرا همان‌طور که شاه شطرنج به‌عنوان نماد قدرت و هوش شناخته می‌شود، سرای شاهان نیز محلی است برای تجمع افراد تیزهوش و بااراده. همان‌گونه که هر مهره شطرنج در طول بازی با انجام حرکات منحصربه‌فرد خود باعث حرکت کل صفحه به سمت هدف نهایی یعنی برد خواهد شد. مجموعه ما نیز با بهره بردن از استعدادهای منحصربه‌فرد تک‌تک اعضا، برای رسیدن به مطلوب‌ترین نتیجه قدم برمی‌دارد.

درخواست خدمات
راهی که باید هر چه سریعتر رفت...

"*" indicates required fields

اولین دیدگاه را بنویسید