طراحی سایت در کرمان

Website design in Kerman

از آنلاین شدن کسب و کار خود لذت ببرید...
  • طراحی سایت در کرمان [سئومحور و با پشتیبانی رایگان]

شرکت طراحی سایت اسپرلوس در کرمان با تجربه ویژه در حوزه طراحی وب سایت، به منظورپیاده سازی نیازکسب و کارهای ، به شکلی منحصر به فرد و حرفه‌ای سایت‌های فروشگاهی، شرکتی، آموزشی با وردپرس به صورت قالب اختصاصی را با قیمت‌های استثنایی و شرایط اقساطی، برای مشتریان عزیز طراحی می‌کند. اسپرلوس علاوه بر ارائه خدمات طراحی سایت ، نیازمندی‌های شما را در زمینه مشاوره و بهینه سازی سایت برای موتورهای را جستجو(SEO)را کاملا اجرا می کند..

آموزش طراحی وب سایت برای مدیریت پروژه خود، به همراه پشتیبانی ۲۴ ساعته برای اطمینان شما از روند وب سایت شما در ادامه مسیر از کارهای دیگر شرکت طراحی سایت اسپرلوس است.اعتماد به اسپرلوس، برای بهره‌مندی از آخرین تکنولوژی‌ها و بهترین راهکارهای طراحی سایت در کرمان و مناطق مختلف ایران، تضمینی است.

فقط کافیه با شماره تماس ۰۹۱۳۷۳۵۸۸۰۰ یا ازطریق فرم زیر با ما در ارتباط باشید.

ثبت سفارش طراحی سایت  | شماره تماس خود را وارد کنید تا با شما تماس بگیریم!

"*" indicates required fields

با ثبت اطلاعاتتان در فرم بالا منتظر تماس کارشناسان اسپرلوس باشید، جواب تمامی سوالاتتان را به صورت رایگان از کارشناسان با تجربه مجموعه دریافت کنید و در صورت نیاز درخواست مشاوره حضوری بدهید.طراحی سایت حرفه ای در کرمان تخصص ماست، پیشنهاد می کنم نمونه کارها و نظرات مشتریان شرکت  اسپرلوس را مشاهده کنید تا با اطمینان صد درصد اقدام کنید.

طراحی سایت درکرمان

با وجود حکم فرمانی شبکه های اجتماعی در قلمرو اینترنت همچنان تاج پادشاهی بر سر وبسایت است.نیاز به داشتن وبسایت برای معرفی و فروش بر هیچ یک از صاحبان کسب و کار پوشیده نیست، اما سوال اینجاست که در مسیر این امر از چه کسانی مشاوره بگیریم و به چه کسانی اعتماد کنیم؟این چالش که چه خدماتی با چه قیمتی و از کجا تهیه کنیم بزرگترین چالش ممکن است.

مجموعه اسپرلوس، مجموعه‌ای تخصصی در حوزه طراحی انواع سایت در کرمان

مجموعه اسپرلوس، مجموعه‌ای منسجم و حرفه‌ای در حوزه خدمات مربوط به کسب و کارهای اینترنتی است. این مجموعه، کلکسیونی از خدمات به‌روز مثل طراحی سایت، سئو، دیجیتال مارکتینگ و سیستم ارتباط با مشتریان را به افراد و سازمان‌ها ارائه می‌دهد. یکی از مهم‌ترین خدمات اسپرلوس، طراحی سایت در کرمان و سراسر ایران است.
در صورتی که کسب و کار حضوری دارید و می‌خواهید سایت مناسب برای بیزینس خود را طراحی کنید یا اینکه اساساً می‌خواهید یک کسب و کار کاملاً آنلاین راه‌اندازی کنید، مجموعه اسپرلوس می‌تواند بهترین سایت ممکن برای کسب و کار شما را طراحی کند و در اختیار شما قرار دهد.
این مجموعه از نظر فنی و تخصصی، با هیچ محدودیتی روبرو نیست و توانایی طراحی انواع سایت را دارد. در ادامه این بخش تلاش می‌کنیم با انواع و اقسام سایت که مجموعه اسپرلوس توان طراحی آن را دارد، آشنا شویم.

سایت شرکتی
Corporate site

سایت شرکتی

سایت فروشگاهی
shopping site

سایت فروشگاهی

سایت خدماتی
Service site

سایت خدماتی

سایت آموزشی
Educational site

سایت آموزشی

سایت شخصی
Personal site

سایت شخصی

سایت سازمانی
Organizational site

سایت سازمانی

سایت وردپرسی
WordPress site

سایت وردپرسی

سایت اختصاصی
Dedicated site

سایت اختصاصی

سایت خبری
News site

سایت خبری

سایت ورزشی
Sport site

سایت ورزشی

طراحی سایت شرکتی در کرمان

Company website design in Kerman

بخش مهمی از یک تجارت آنلاین با طراحی سایت شرکتی در کرمان ممکن می‌شود. یک وب‌سایت به معرفی شما به‌عنوان یک شرکت حرفه‌ای و متخصص کمک شایانی می‌کند. یک سایت شرکتی خوب می‌تواند برای بهبود عملکرد از موارد زیر بهره بگیرد. 

  1. دسترس بودن اطلاعات تماس می‌تواند مشتری‌های بالفعل را به مشتریان بالقوه تبدیل کند.
  2. ناوبری مناسب (Navigation) باعث می‌شود تا کاربر به‌راحتی بین صفحات سایت شما جابه‌جا شود.
  3. داشتن قسمت توصیه به مشتریان مزیت بزرگی است که به مخاطب القا می‌کند، شرکت شما ابعاد مختلف نیاز مشتریان را در نظر گرفته است.
  4. لوگوی سایت باعث ثبت تصویری شرکت شما در ذهن مخاطب می‌گردد.
  5. صفحه سؤالات متداول به شما کمک می‌کند تا با نیازهای مشتریان آشنا شده و خدمات خود را ارتقا دهید.

هزینه طراحی سایت شرکتی در کرمان

هزینه طراحی سایت شرکتی در کرمان با توجه به قابلیت‌هایی که سایت شما نیاز دارد، تعیین می‌شود. شرکت اسپرلوس با استفاده از تجربه ارزشمندی که طی سالیان متمادی کسب کرده است بهترین گزینه برای طراحی یک سایت حرفه‌ای آن‌ هم با قیمت مناسب خواهد بود.

طراحی سایت فروشگاهی در کرمان

Designing an online store website in Kerman

کرمان نیز مانند هر نقطه‌ای از دنیا می‌تواند با فعالیت در بستر اینترنت بیش‌ازپیش رونق پیدا کند. بسیاری از کسب‌وکارهایی که با تأمین کالاهای روزمره مردم سروکار دارند با طراحی سایت فروشگاهی در کرمان می‌توانند درآمد خود را افزایش دهند. از ویژگی‌های یک سایت فروشگاهی باکیفیت علاوه بر رسپانسیو و آپتایم بودن و سایر مواردی که در بالا بررسی کردیم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انواع درگاه‌های پرداخت

در نظر گرفتن چند درگاه پرداختی در مواقعی کاربرد دارد که مشتری نتواند از درگاه خاص استفاده کند. در این مورد کاربر با انتخاب سایر گزینه‌ها به‌راحتی خرید خود را به پایان می‌رساند.

  • چت آنلاین

ارتباط با پشتیبانی به‌صورت آنلاین کمک می‌کند تا اگر کاربری در فرآیند خرید با مشکلی روبه‌رو شد بتواند آن را حل کند و به راحتی صفحه شما را ترک نکند.

  • مدیریت مشتریان

با ارسال پیامک یا ایمیل می‌توان به مشتری اطمینان داد که مرحله‌به‌مرحله خرید او در سایت ذخیره‌شده و در حال پیگیری است.

  • مدیریت کالاها

وضعیت فروش، اطلاعات موجودی ویژگی‌های هر کالا باید مدام بروز رسانی شود تا علاوه بر دور نگه‌داشتن مشتری از سردرگمی، به فروشنده کمک کند تا از وضعیت اقلام موجود در سایت مطلع باشد.

  • تعریف صفحات تخفیف

وجود تخفیفات متعدد یکی از انگیزه‌های اصلی خرید قشر گسترده‌ای از جامعه است.

  • وبلاگ

پاسخ به سؤالات و نگرانی‌های مشتریان و همین‌طور اطلاع‌رسانی در وبلاگ باعث می‌شود تا حرفه‌ای‌تر جلوه کنید. زمانی که مشتری پاسخ سؤالات خود را در سایت شما پیدا کند، ناخودآگاه این حس که با فردی متخصص سروکار دارد به او القا می‌شود.

  • کالاهای پر فروش

برخی کالاها در زمانی خاص‌ ترند شده و خیلی از افراد دنبال خرید آن هستند. پس با مشخص کردن این اقلام مشتری را به سمت هدفش هدایت کنید.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی در کرمان

حتماً شما هم دوست دارید با صرف کمترین هزینه به هدف خود برسید. تیم اسپرلوس با در نظر گرفتن نیازهای شما، موارد ضروری برای رسیدن به مقصود را در سایت اعمال کرده و به‌تدریج با پیشرفت سایت فروشگاهی، گزینه‌های مورد نیاز را به آن اضافه می‌کند. شما می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با ما تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی هزینه طراحی سایت فروشگاهی در کرمان  را کسب کنید.

تجربه ی یک همکاری دلچسب با اسپرلوس

مشتریان اسپرلوس چه می گویند؟

آبریزان کرمان | آقای سعید نژاد

جهان نما | آقای دهقانی

باشگاه تندرستی آروین | آقای ابدانی

طراحی سایت خدماتی در کرمان

Designing a service-oriented website in Kerman

طراحی سایت خدماتی در کرمان به‌ منظور ارائه خدمت یا سرویسی انجام می‌شود که اغلب نامحسوس بوده و مالکیت چیزی را برای طرفین در پی ندارد. مثلاً تجربه خدمتی که از طرف یک تعمیرکار یخچال دریافت می‌کنید. بکار بردن موارد زیر در طراحی سایت خدماتی می‌تواند باعث ایجاد تمایز شود.

  1. طراحی بصری با نوع خدمتی که ارائه می‌دهید.
  2. دسته‌بندی خدمات و سرویس‌ها
  3. سفارش آنلاین خدمات مثلاً از طریق پر کردن یک فرم
  4. در نظر گرفتن قسمتی برای توصیه مشتریان می‌تواند به سایر کاربران کمک کند تا خدمت موردنظر خود را بهتر انتخاب کنند.
  5. بهتر است اطلاعات تماس با ما کاملاً در دسترس کاربران باشد.

منظور از طراحی سایت خدماتی چیست؟

بسیاری از مشاغل خدماتی با توجه به مهارت و دانش خود که می‌تواند شامل درمان، آموزش، فنی، هنر و مشاوره باشد، نیاز به طراحی یک سایت خدماتی دارند. این افراد از طریق طراحی سایت در کرمان می‌توانند به دیگران در رفع نیازهایشان کمک کنند.

هزینه طراحی سایت خدماتی در کرمان

قدم اول برای طراحی هر سایتی شناسایی هدف کارفرما از حضور در بستر اینترنت است. تیم اسپرلوس می‌تواند با توجه به پرسونای مخاطب شما هزینه طراحی سایت خدماتی در کرمان را به مناسب‌ترین قیمت ممکن کاهش دهد.

طراحی سایت آموزشی در کرمان

Designing an educational website in Kerman

در دوره‌ی زمانی قرار داریم که برای آموزش دیگر نیازی به حضور سر کلاس نیست. بلکه هر چیزی را می‌توان به‌صورت آنلاین یاد گرفت. طراحی سایت آموزشی در کرمان به اساتید حوزه‌های مختلف این امکان را می‌دهد تا دانش و تجربه خود را در اختیار دیگران قرار دهند. از ویژگی‌های سایت آموزشی خوب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. طراحی مناسب فضای آموزش
  2. دسته‌بندی مباحث آموزشی
  3. معرفی دوره‌های برگزارشده، در حال برگزاری و دوره‌هایی که در آینده ممکن است برگزار شود.
  4. امکان برگزاری آنلاین دوره‌ها
  5. اطلاع‌رسانی از طریق پنلهای پیامکی یا ایمیلی

طراحی سایت آموزشی در کرمان برای چه کسانی مناسب است؟

وجود سایت‌های آموزشی نه تنها برای دانش‌پژوهان در سراسر دنیا یک فرصت ارزشمند به شمار می‌رود، بلکه باعث شناخته شدن بیشتر اساتید و افزایش درآمد آنان نیز می‌گردد. به همین دلیل طراحی سایت آموزشی در کرمان یک معامله برد-برد محسوب می‌شود که در آن هر دو طرف از مزایای طراحی سایت در کرمان سود می‌برند.

علاوه بر ین آموزشگاه‌ها و مؤسسات مختلف می‌توانند با داشتن یک وب‌سایت ارتباط بهتری را با کاربران خود برقرار کرده و با قرار دادن دوره‌های آنلاین، دانشجویان مجازی را نیز به لیست دانش‌آموختگان خود اضافه نمایند.

قیمت طراحی سایت آموزشی در کرمان

استفاده از به‌روزترین دانش‌های طراحی سایت، مجموعه اسپرلوس را به یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های طراحی سایت در کشور تبدیل کرده است. برای اطلاع از قیمت طراحی سایت آموزشی در کرمان با توجه به موارد مورد نیاز خود می‌توانید از مشاوره این تیم بهره برده و سایت آموزشی ارزشمندی را در فضای وب ایجاد کنید.

طراحی سایت شخصی در کرمان

Designing a personal website in Kerman

برای داشتن یک وب‌سایت لزوماً نباید محصولی برای فروش یا خدمتی برای ارائه داشته باشید. بلکه اشخاص زیادی در سراسر دنیا برای برند سازی، وبلاگ نویسی و سایر موضوعات شخصی از مزیت‌های سایت شخصی بهره می‌برند. شما نیز می‌توانید با طراحی سایت شخصی در کرمان، نمونه کارها و مهارت‌های خود را در معرض نمایش دیگران قرار داده؛ یا با اشتراک‌گذاری نظرات و عقاید خود و برند سازی در طولانی‌مدت به کسب درآمد برسید.

هزینه طراحی سایت شخصی در کرمان

هزینه طراحی سایت شخصی در کرمان نیز مانند سایر موارد به گزینه‌هایی بستگی دارد که قرار است در وب‌سایت شما ارائه گردد. پس ابتدا با دقت موارد مورد نیاز برای سایت شخصی خود را بررسی کرده و سپس با مشورت با تیم اسپرلوس استارت راه‌اندازی یک وب‌سایت خوب را بزنید.

طراحی سایت سازمانی در کرمان

Designing an organizational website in Kerman

طراحی سایت سازمانی در کرمان به‌ منظور تسهیل انجام امور ارباب‌رجوع در سازمان‌های خصوصی یا دولتی یکی از مواردی است که بسیار مورد توجه قرارگرفته است. از مزیت‌های طراحی سایت سازمانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. طراحی چنین سایتی می‌تواند باعث سرعت بخشیدن به امور مشتریان در هر ساعت از شبانه‌روز گردد.
  2. بسیاری از سؤال‌ها و مشکلات پیش‌پاافتاده‌ی ارباب‌رجوع با استفاده از یک وب‌سایت خوب رفع شده و از ترافیک کاری پیشگیری می‌شود.
  3. امکان پیگیری مدیران رده‌بالا برای انجام خدمات مشتریان توسط کارمندان
  4. بررسی عملکردهای چندماهه و یک‌ساله سازمان و شناسایی نقاط ضعف و قدرت
  5. قرار دادن اخبار و اطلاعیه‌های به روز برای آگاهی ارباب‌رجوع از تغییرات سازمان

چه سازمان هایی در کرمان به طراحی سایت نیاز دارند؟

تقریباً تمام سازمانها برای ارائه اطلاعات و اخبار مختلف نیاز به طراحی یک سایت سازمانی دارند. البته انجام خدمات آنلاینی که قبلاً به‌صورت حضوری انجام می‌گرفت نیز یکی از گزینه‌های مهمی است که بسیاری از سازمانها ترجیح می‌دهند در طراحی سایتشان مدنظر قرار داده شود.

یک سایت سازمانی علاوه بر خدماتی که در اختیار عموم قرار می‌دهد، باید قابلیت به اشتراک‌گذاری اطلاعات بین نیروهای آن سیستم و پیگیری آنلاین فرآیندهای اداری را نیز داشته باشد. به‌این‌ترتیب بسیاری از کاغذبازی‌ها و تاخیرات احتمالی که ممکن است در روند انجام یک پروژه اتفاق بیافتد حذف شده و کار با سرعت بیشتری پیش می‌رود.

طراحی سایت وردپرسی در کرمان

Designing a WordPress website in Kerman

امروزه وردپرس به یکی از سیستم‌های محبوب مدیریت محتوا تبدیل شده است. در کرمان نیز استقبال گسترده‌ای از این CMS صورت گرفته است. زیرا این امکان را به کاربران می‌دهد تا با طراحی سایت وردپرسی در کرمان در کمترین زمان ممکن و با صرف هزینه محدود به اهداف خود دست یابند.

دراین‌بین مجموعه اسپرلوس نیز توانسته است با طراحی سایت در کرمان و با استفاده از افزونه‌های متعدد وردپرس برای کسب‌ وکارهای مختلف موفقیت‌های بسیاری را به کارنامه خود اضافه نماید.

هزینه طراحی سایت وردپرسی در کرمان

با توجه به کمتر بودن هزینه طراحی سایت وردپرسی در کرمان در مقایسه با برنامه‌نویسی و طراحی یک سایت اختصاصی؛ بسیاری از شرکت‌ها و مجموعه‌های کوچک به راحتی می‌توانند از وردپرس استفاده نمایند.

اگر جز افرادی هستید که گستردگی و اختصاصی بودن وب‌سایت برای کار شما چندان مهم نیست، اسپرلوس با مهارت بالای خود می‌تواند با استفاده از وردپرس، یک سایت مناسب و کاربرپسند را برای شما طراحی کند.

طراحی سایت اختصاصی در کرمان

Designing a custom website in Kerman

اگر برای حضور در بستر اینترنت و راه‌اندازی کسب‌ وکار آنلاین، اهداف بلندمدتی دارید؛ طراحی سایت اختصاصی در کرمان بهترین گزینه برای شماست. با استفاده از کد نویسی و بهره بردن از برنامه‌نویسی در طراحی سایت می‌توان گزینه‌هایی را در وب‌سایت اعمال کرد که فقط مختص به مجموعه شما باشد. ازاین‌رو اگر باهدف برند سازی فعالیت خود را شروع کرده‌اید و یا اینکه دوست دارید تفاوت چشمگیری با سایر رقبا داشته باشید، طراحی سایت اختصاصی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

هزینه طراحی سایت اختصاصی در کرمان

مطمئناً هزینه طراحی سایت اختصاصی در کرمان بیشتر از وردپرس و سایر افزونه‌های آماده خواهد بود. اما تیم اسپرلوس به شما توصیه می‌کند، موازی با پیشرفت مجموعه، سایت خود را نیز گسترش داده و گزینه‌های بیشتری را به آن اضافه نمایید. به‌این‌ترتیب هم فعالیت خود را شروع کرده‌اید و هم اینکه به‌مرور سایت خود را ارتقا داده‌اید.

طراحی سایت وردپرسی بهتر است یا طراحی سایت اختصاصی؟

هر چیزی مزیت خود را دارد. به همین دلیل نمی‌توان سایت وردپرسی را با طراحی سایت اختصاصی مقایسه کرد. افرادی که سررشته‌ای از برنامه‌نویسی ندارند با صرف هزینه‌ای کم و استفاده از وردپرس می‌توانند یک وب‌سایت نسبتاً خوب راه‌اندازی و مدیریت کنند.

اما مجموعه‌ها و سازمان‌های بزرگ بهتر است از طراحی سایت اختصاصی استفاده کنند تا از گزینه‌های بومی‌سازی شده مختص خود بهره‌مند گردند.

مقاله پیشنهادی : مقایسه طراحی سایت وردپرسی و اختصاصی

طراحی سایت خبری در کرمان

Designing a news website in Kerman

اخبار جز جدانشدنی دنیای پر حادثه امروز است. به‌عبارت‌دیگر با پیگیری خبرها و اتفاقات از طریق اینترنت در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید شرایط آینده زندگی و شغل خود را پیش‌بینی کنید. شرکت اسپرلوس با طراحی سایت خبری در کرمان به شما کمک می‌کند تا به اهداف خود دست‌یابید.

طراحی سایت ورزشی در کرمان

Designing a sports website in Kerman

امروزه بسیاری از افراد برای سرگرمی اخبار و رویدادهای ورزشی را از طریق فضای اینترنت پیگیری می‌کنند. به همین دلیل طراحی سایت ورزشی در کرمان می‌تواند باهدف پوشش اخبار ورزشی انجام شود. دراین‌بین افراد زیادی برای مطرح شدن یک شخصیت ورزشی خاص از مزایای سایت‌های خبری بهره برده و به برند سازی می‌پردازند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

  • نمونه کار طراحی سایت

اگر شما تجربه ای عالی بسازید، مشتریان راجع به آن به یکدیگر خواهند گفت. برای محصولات خود بهترین ها را انتخاب کنید

مشاهده بیشتر
  • درباره اسپرلوس
موفقیت حاصل کار تیمی است اما شکست در تنهایی اتفاق می افتد

در سال 89 تعدادی از جوانان تحصیل‌کرده رشته IT دورهم جمع شده و یک تیم متخصص در حوزه برنامه‌نویسی و توسعه پرتال‌های سازمانی تحت وب را تشکیل داده و با نام شرکت آینده‌سازان فناوری هوشمند اسپرلوس فعالیت خود را آغاز کردند.
اسپرلوس از آن جهت برازنده‌ترین نام برای این مجموعه بود؛ زیرا همان‌طور که شاه شطرنج به‌عنوان نماد قدرت و هوش شناخته می‌شود، سرای شاهان نیز محلی است برای تجمع افراد تیزهوش و بااراده. همان‌گونه که هر مهره شطرنج در طول بازی با انجام حرکات منحصربه‌فرد خود باعث حرکت کل صفحه به سمت هدف نهایی یعنی برد خواهد شد. مجموعه ما نیز با بهره بردن از استعدادهای منحصربه‌فرد تک‌تک اعضا، برای رسیدن به مطلوب‌ترین نتیجه قدم برمی‌دارد.

تماس با برترین مشاوران در زمینه طراحی سایت، برنامه نویسی پرتال،سئو و سایت و سیستم ارتباط با مشتری در سراسر کشور

09137358800

المان شرکت اسپرلوس

مشتریان اسپرلوس

کسب و کارهایی که به اسپرلوس اعتماد کردند

تجربه ی یک همکاری دلچسب با اسپرلوس

مشتریان اسپرلوس چه می گویند؟

آبریزان کرمان | آقای سعید نژاد

جهان نما | آقای دهقانی

باشگاه تندرستی آروین | آقای ابدانی

پشتیبانی سایت درکرمان
  • پشتیبانی سایت در کرمان

بی‌شک پشتیبانی سایت در کرمان یکی از مزیت‌های بزرگی است که هر کسی می‌تواند از آن بهره‌مند شود. اگر برای طراحی سایت تصمیم گرفته‌اید با مجموعه اسپرلوس همکاری کنید، باید به شما مژده دهیم که این تیم در تمام مراحل طراحی، راه‌اندازی و مدیریت سایت در کنار شما خواهد بود. و با پشتیبانی رایگان به‌صورت شبانه‌ روزی از بروز هرگونه اختلال در اثر نقص عملکرد سایت برای مجموعه شما پیشگیری می‌کند.

 

  • طراحی سایت اقساطی در کرمان

اگر هنوز ابتدای راه قرار دارید و برای تأمین هزینه با مشکل مواجه هستید می‌توانید از گزینه طراحی سایت اقساطی در کرمان که توسط مجموعه اسپرلوس فراهم شده است استفاده نمایید.

  • طراحی سایت ارزان در کرمان

برآورد هزینه‌ها یکی از سخت‌ترین مراحل مدیریت هر کسب‌وکاری است. پس اگر قصد ورود به فضای کسب‌وکار آنلاین را دارید می‌توانید با طراحی سایت ارزان در کرمان زمینه حضور در بستر اینترنت را برای خود مهیا کنید.

طراحی سایت ارزان در کرمان
  • بهترین شرکت طراحی سایت در کرمان

انتخاب یک شرکت طراحی سایت حرفه‌ای در کرمان می‌تواند تاثیر چشمگیری بر روی دیده شدن برند،در دنیای دیجیتال امروز، داشتن یک وب‌سایت جذاب و کاربردی برای موفقیت کسب‌وکارها ضروری است. شرکت‌های طراحی سایت در کرمان با ارائه خدمات متنوع و با کیفیت، در تلاشند تا نیازهای کسب‌وکارهای محلی را برآورده سازند.

برای انتخاب بهترین شرکت طراحی وب‌سایت در کرمان، باید مواردی مانند تجربه شرکت، نمونه کارها، سطح پشتیبانی، تخصص در زمینه‌های فنی و طراحی، و همچنین نظرات مشتریان گذشته را مد نظر قرار داد. 

شرکت اسپرلوس به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت در کرمان  در کنار شماست و به شما کمک می کند تا بهترین حضور آنلاین را داشته باشید، همکاری با تیم متخصص و متعهد اسپرلوس یک همکاری ارزشمند برای کسب‌وکار شما خواهد بود و به کسب و کار شما کمک می کند که از فضای آنلاین جذب مشتری و در نهایت، افزایش فروش داشته باشد. 

بهترین شرکت طراحی سایت در کرمان

درخواست خدمات

راهی که باید هر چه سریعتر رفت...

"*" indicates required fields

فرآیند طراحی سایت در کرمان توسط شرکت اسپرلوس

برای طراحی و پیاده سازی یک وب سایت زیبا و کارآمد باید چند مرحله با دقت انجام شود . ما در مجموعه اسپرلوس در مذاکرات حضوری و تلفنی با مشتریان خود نیاز اصلی مشتری را پیدا می کنیم و بعد از آن با دریافت اطلاعات اصلی و محتوای مورد نیاز ، کار طراحی دمو با نرم افزار فیگما شروع می شود . دمو طراحی شده بعد از گرفتن تاییدیه مشتری برای پیاده سازی به واحد فنی سپرده می شود و در نهایت با بارگزاری سایت روی هاست و ست شدن با دامنه مشتری به کارفرما تحویل داده خواهد شد .

فرایند طراحی سایت در اسپرلوس
  • چرا طراحی سایت در کرمان اهمیت دارد؟

در روزگاری که اینترنت باعث افزایش ارتباطات بین افراد شده و انسان‌ها قادرند از یک قاره به راحتی با قاره‌ای دیگر ارتباط برقرار کنند؛ کره زمین بیشتر شبیه به یک دهکده جهانی کوچک است. به‌عبارت‌دیگر داشتن یک سایت در فضای وب، مانند داشتن یک ویترین پر رنگ و لعاب در این دهکده جهانی خواهد بود. ویترینی که باعث افزایش بازدید مخاطبان از خدمات و محصولات شما شده و از طرفی به مشتری‌ها حق انتخاب بیشتری می‌دهد. پس با این تفاسیر تردیدی برای طراحی سایت در کرمان و گسترش کسب‌وکارتان در فضای آنلاین باقی نخواهد ماند. در ادامه با ما همراه باشید تا از مزایا و امکانات یک سایت باکیفیت باهم صحبت کنیم.

چرا طراحی سایت در کرمان با اسپرلوس؟
اهمیت طراحی سایت درکرمان
  • اهمیت طراحی سایت در کرمان

کرمان شهر بسیار بزرگی است که به دلیل داشتن مجموعه‌های دانشگاهی و پیشرفت علم پزشکی به یکی از قطب های پزشکی ایران نیز تبدیل شده است.
همچنین وجود بناهای تاریخی و فرهنگی متعدد و اقلیم کویری که دارد جز پنج شهر تاریخی و خاص ایران به شمار می‌رود.
وجود تمام این موارد اهمیت طراحی سایت در کرمان را به‌خوبی توجیه می‌کنند. داشتن یک وب‌سایت می‌تواند باعث معرفی بهتر این شهر و جذب گردشگران از سراسر دنیا شود.

کسب و کارهای کرمانی به وب سایت نیاز دارند
  • چه کسب و کارهایی در کرمان نیاز به وبسایت دارند؟

تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که چه کسانی از اینترنت استفاده می‌کنند؟ اگر کمی دقت کنید، متوجه می‌شوید گوشی‌های هوشمند باعث شده‌ که تقریباً همه افراد در فضاهای آنلاین حضور داشته باشند. دنیا به سمتی سوق پیدا کرده است که انسان‌ها بیشتر از تبادل نظر با یکدیگر، ترجیح می‌دهند از سایت‌ها کمک بگیرند. مثلاً برای خرید هر چیزی از لباس و زیورآلات گرفته تا وسایل خانه و مغازه، ابتدا سری به اینترنت می‌زنند و درباره آن تحقیق می‌کنند.برای ثبت‌نام در دوره آموزشی، تربیت فرزند، یا حتی دریافت خدمتی خاص حتماً در اینترنت به جست‌وجو می‌پردازند.
پس می‌توان گفت چیزی وجود ندارد که نتوان آن را با استفاده از وب‌سایت در معرض نمایش قرار داد. امروزه مشاغل فروشگاهی، خدماتی، شرکتی، ورزشی و آموزشی را می‌بینیم که در کنار حضور در فضای سنتی، با طراحی سایت در فضای اینترنت هم با یکدیگر رقابت می‌کنند. به‌عبارت‌دیگر تمام کسب‌وکارها و مشاغل لازم است از مزایای طراحی سایت در کرمان و شهرهای دیگر استفاده کرده و درآمد خود را افزایش دهند.سایت نقطه عطف همه کسب و کارها بوده است.

مطلب زیر از سایت پورتال اورده شده است

 اگر تازه تصمیم‌ گرفته‌اید وارد بازار کار شوید و کسب و کار اینترنتی خودتان را داشته باشید؛ یا اینکه یک کسب و کار سنتی دارید و به‌دنبال فروش و درآمد بیشتر هستید، داشتن یک وب‌سایت گزینۀ خوبی برای شماست. این را هم حدس می‌زنیم که اگر صاحب یک کسب و کار سنتی هستید، احتمالا برای ورود به فضای اینترنت کمی مقاومت از خود نشان دهید.

تا چند سال پیش، وب‌سایت‌ها کاربرد محدودی داشتند، اما الان تقریبا همۀ کارها از این طریق نه تنها شدنی است؛ بلکه راحت‌تر هم شده است. به‌علاوه اینکه، بازدهی و درآمد بیشتری را هم نصیب‌تان می‌کند.

 

مشخصات یک سایت کارآمد

برای موفقیت کسب‌وکار آنلاین، داشتن یک سایت کافی نیست. بلکه باید طراحی سایت توسط شرکت معتبر و افراد حرفه‌ای صورت گرفته باشد که از مشخصات یک سایت کارآمد آگاه هستند.
نیروهای ما در اسپرلوس با توجه به پرسونای مخاطب می‌توانند بهترین گزینه‌ها را برای سایت شما در نظر بگیرند و توقعات هر مجموعه‌ای را با طراحی یک سایت بومی‌سازی شده برآورده نمایند.

مشخصات یک سایت کارآمد

مشخصات یک سایت کارآمد

Characteristics of an efficient site

01.

ظاهر وب سایت

UI Design

اولین چیزی که باعث می‌شود مخاطب در سایت بماند یا نه ظاهر آن است. کاربران ترجیح می‌دهند وقت خود را در سایتی صرف کند که حس خوبی به آن‌ها القا کند.

02.

حالت رسپانسیو

Responsive

امروزه درصد بالایی از مخاطبان با گوشی‌های همراه و تبلت در فضای آنلاین حضور دارند. طراحی ریسپانسیو باعث می‌شود تا شکل ظاهری سایت علاوه بر کامپیوتر در این دستگاه‌ها نیز حفظ شده و راحتی کاربر مدنظر قرار داده شود.

03.

امنیت

Security

استفاده از گواهینامه SSL باعث می‌شود علاوه بر جلوگیری از بروز اختلالات در وب‌سایت، اطلاعات کاربر نیز امنیت داشته باشد. این گزینه مخصوصاً در طراحی سایت‌هایی که مشتری را به صفحه پرداخت هدایت می‌کنند بسیار حائز اهمیت است.

04.

محتوا

Content

محتوای خلاقانه، مفید و کاربرپسند مخاطب را وادار می‌کند که زمان قابل توجهی را در سایت شما صرف کند. به‌این‌ترتیب گوگل تشخیص می‌دهد که سایت شما برای کاربران مفید بوده و به‌تدریج رتبه سایت افزایش میابد.

05.

سرعت سایت

Site Speed

یکی از دلایل استفاده از اینترنت، معطل نکردن کاربر به خاطر سرعت بالای آن است. پس اگر قرار باشد به دلیل استفاده از عکس‌های حجیم، ویدئو یا گزینه‌های سنگین سرعت لود سایت کاهش پیدا کند، مطمئن باشید مخاطب به راحتی صفحه شما را ترک نموده و از استفاده از محتوا و خدمات شما صرف‌نظر می‌کند.

06.

آپتایم بالا

High Uptitme

کاربر ممکن است در هر ساعت از شبانه‌روز تصمیم بگیرد سری به سایت شما بزند. پس حتی اگر زمان کوتاهی سایت از دسترس خارج شود می‌تواند منجر به از دست رفتن مشتریان گردد.

07.

سئو

SEO

بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جست‌وجو کمک می‌کند تا سایت شما در صفحات اول گوگل نمایش داده شود. مواردی که در بالا بررسی کردیم در سئو سایت تأثیر به سزایی دارند.

08.

هاستینگ

Hosting

هاستینگ فضایی است که سایت شما روی آن قرار دارد. گزینه‌های آپتایم بودن، سرعت لود و امنیت، تماماً به هاست شما بستگی دارند. برای طراحی سایت در کرمان انتخاب یک هاستینگ مناسب برای ثبات و گسترش وب‌سایت کاملاً ضروری است.

فردا دیر است، از همین امروز به فکر باش!

"*" indicates required fields

بررسی تأثیر شیوه طراحی سایت بر میزان فروش و محبوبیت کسب و کارها

یکی از سوالاتی که بسیاری مدیران کسب و کار مطرح می‌کنند، این است که شیوه طراحی سایت چه تأثیری بر میزان فروش و محبوبیت کسب و کارها دارد؟ زیبایی و جذابیت ظاهری سایت تا چه اندازه فروش را تحت تأثیر قرار می‌دهد؟ در ادامه این بخش تصمیم داریم چند مورد از مهم‌ترین تأثیرهایی که شیوه طراحی سایت بر میزان فروش و محبوبیت کسب و کارها دارد را بررسی کنیم:

1. طراحی سایت قوی؛ عاملی برای ایجاد یک تصور و نگرش مثبت در ذهن مشتری

یکی از مهم‌ترین مزایای طراحی سایت قوی و تخصصی، ایجاد یک نگرش قوی و مثبت در ذهن مشتری است. مطالعات نشان می‌دهد که وقتی دو انسان که با یکدیگر آشنا نیستند ملاقات می‌کنند، تنها هشت ثانیه فرصت دارند که تأثیر اولیه لازم را بر یکدیگر بگذارند و توجه هم را جلب کنند. وب‌سایت کسب و کارها هم از این قاعده مستثنا نیست. در واقع وب‌سایت‌ها برای جلب توجه مشتریان، فقط چند ثانیه فرصت دارند و اگر نتوانند در این زمان طلایی نظر و توجه مشتری را جلب کنند، احتمالاً او را از دست می‌دهند.

با این تفاصیل اگر می‌خواهید تأثیری شگفت بر مشتریان و مخاطبان هدف خود بگذارید و آن‌ها را با خود همدل و همراه کنید، لازم است طراحی سایت خود را به دست متخصصان و افراد باتجربه و کاردان بسپارید. این افراد با تکیه بر دانش و تجربیات خود می‌توانند وب‌سایت بیزینسی یا فروشگاهی شما را به بهترین و تأثیرگذارترین شکل ممکن طراحی کنند.

طراحی سایت و جلب اعتماد مشتری

2. ربودن گوی سبقت از رقبا و پیشی گرفتن از آن‌ها با طراحی یک سایت جذاب

عصر کنونی، بی‌تردید به کسب و کارهای آنلاین تعلق دارد و هر روز شاهد ورود وب‌سایت‌ها و کسب و کارهای آنلاین به بازار هستیم. سوالی که بسیاری از مدیران بیزینس‌های گوناگون مطرح می‌کنند این است که چگونه می‌توان در میدان رقابت، بر دیگر کسب و کارها پیروز شد و گوی سبقت را از آن‌ها ربود؟

مشاوران و کوچ‌های کسب و کار، راهکارهای گوناگونی برای پیروزی در رقابت پیشنهاد می‌دهند و یکی از این راهکارها، طراحی یک وب‌سایت زیبا، پرسرعت، کارآمد و حرفه‌ای است. چنین وب‌سایتی علاوه بر جذابیت دیداری، نیاز و خواسته مشتری را به بهترین شکل و در کمترین زمان ممکن، برآورده می‌کند.

پیشی از رقبا با طراحی سایت در کرمان

3. طراحی سایت حرفه‌ای؛ راهی برای افزایش ترافیک سایت و محبوبیت در نگاه گوگل

بی‌تردید گوگل در هنگام رنک‌دهی به سایت‌ها در نتایج جستجوی خود، به شیوه طراحی سایت‌ها نیز اهمیت می‌دهد. اگر بتوانید یک سایت سئومحور با UI و UX حرفه‌ای و درست طراحی کنید، قطعاً مخاطبان از حضور در سایت شما لذت می‌برند و گوگل هم رنک بهتری به وب‌سایتتان اختصاص می‌دهد تا بتوانید مخاطبان هدف بیشتری را جذاب کنید. در واقع شیوه طراحی سایت، بر میزان ترافیک وب‌سایت و رنک آن در نتایج جستجوی گوگل هم تأثیر می‌گذارد.

افزایش ترافیک با طراحی سایت

4. رقم زدن یک تجربه دل‌نشین و جذاب برای مشتریان با مهارت‌های روان‌شناسی رنگ

روان‌شناسی رنگ، یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که کلیه متخصصان طراحی سایت و گرافیک باید بیاموزند و از تکنیک‌های آن در کارهایی که انجام می‌دهند، بهره بگیرند. سعی کنید رنگ‌هایی که در طراحی سایت به کار می‌گیرید، با حوزه فعالیت و کسب و کارتان همساز و هماهنگ باشد. همچنین ترکیب رنگ‌ها را به گونه‌ای به کار ببرید که بهترین جلوه دیداری را به سایت ببخشد.

مطالعات نشان می‌دهد که یکی از عوامل تأثیرگذار برای محبوبیت سایت نزد مخاطبان هدف و مشتریان، ترکیب و روانشناسی رنگ‌ها در سایت است. اگر ترکیب رنگ‌ها، درست و هوشمندانه باشد، بی‌تردید تجربه منحصر به فردی برای مشتریان و مخاطبان، رقم خواهد خورد. در نتیجه برند شما را به خاطر می‌سپارند و چندی بعد دوباره از شما خرید خواهند کرد.

روانشناسی رنگ در طراحی سایت در کرمان

5. افزایش محصولات و خدمات و رسیدن به درآمد بیشتر با یک سایت حرفه‌ای و کارآمد

یکی دیگر از تأثیرهای مهمی که طراحی حرفه‌ای و هوشمندانه سایت روی کسب و کار می‌گذارد، افزایش فروش محصولات و خدمات است. مشتریان تمایل دارند از سایت‌ها و فروشگاه‌هایی خرید کنند که به زیبایی طراحی شده است.به علاوه اگر بتوانید سایت خود را به گونه‌ای طراحی کنید که فرایند جستجوی محصولات، ثبت سفارش و پرداخت، آسان باشد، احتمال خرید مشتریان از شما به میزان چشمگیری افزایش می‌یابد؛ چون در حال حاضر اکثر مشتریان دنبال سایت‌هایی هستند که فرایند خرید در آن‌ها بی‌دردسر و آسان باشد.

به طور خلاصه شیوه طراحی سایت بر احساس و تجربه مخاطبان هدف و مشتریان در هنگام مواجه با سایت ما تأثیر می‌گذارد. وقتی احساس مشتریان، تحت تأثیر قرار گیرد، برند شما در ذهن‌شان ثبت و حک می‌شود. ثبت شدن برند شما در ذهن آن‌ها روی عملکرد و تصمیم‌های خریدشان تأثیر می‌گذارد و به خرید کردن از شما تمایل پیدا می‌کنند. مجموعه این عوامل باعث افزایش فروش محصولات و خدمات و بالا رفتن سطح درآمد بیزینس شما می‌شود.

افزایش درامد با طراحی سایت در کرمان

اصول و خط مشی طراحی سایت در کرمان توسط مجموعه تخصصی اسپرلوس

یکی از پرسش‌هایی که بسیاری از مدیران کسب و کارها مطرح می‌کنند این است که شرکت اسپرلوس در هنگام طراحی سایت برای افراد و بیزینس‌ها، سعی می‌کند که چه خط مشی و اصولی را رعایت کند؟ در ادامه این بخش می‌خواهیم در مورد چند اصل اساسی در هنگام طراحی سایت صحبت کنیم. شرکت اسپرلوس در طی سال‌های فعالیت خود همواره تلاش کرده است که به این اصول پایبند بماند.

طراح سایت انواع کسب و کار در کرمان

1. خلاقیت در طراحی سایت به فراخور شرایط کسب و کارها

یکی از اصول اساسی شرکت اسپرلوس در هنگام طراحی سایت در کرمان و ایران برای شرکت‌ها و کسب و کارهای مختلف، در نظر گرفتن نوع کسب و کارها و محصولات و خدمات آن‌هاست. تردیدی نیست که تغییر نوع محصول و کسب و کار، باعث می‌شود که ظاهر سایت، محتوا و چیدمان آن تغییر کند. متخصصان و طراحان مجموعه اسپرلوس قبل از اجرای پروژه، تحقیقات گسترده‌ای انجام می‌دهند تا بتوانند سایتی خلاقانه و نوآورانه برای شرکت‌ها، افراد و کسب و کارها طراحی کنند.

طراحی سایت در کرمان با پشتیبانی رایگان

2. پشتیبانی بلندمدت از سایت برای رفع اشکالات و بهینه‌سازی آن

یکی دیگر از سیاست‌های کاری شرکت اسپرلوس کرمان ، پشتیبانی از وب‌سایت‌ها و کسب و کارهای آنلاین و ارائه خدمات مشاوره‌ای به آن‌هاست. وب‌سایت یک سیستم پویا و دینامیک است و خصوصیت هر سیستم پویایی، به وجود آمدن مشکل یا خراب شدن آن است؛ بنابراین هر وب‌سایتی هر چقدر هم حرفه‌ای طراحی شده باشد، ممکن است با مشکل روبرو شود و به همین دلیل نیاز به پشتیبانی بلندمدت و رفع مشکل دارد.

مجموعه اسپرلوس تخصصی ترین مجموعه طراحی سایت در کرمان با تکیه بر متخصصان و افراد کاربلد و توانمندی که در کنار خود دارد، همواره می‌کوشد که به بهبود وضعیت وب‌سایت‌ها و کسب و کارهای مختلف کمک کند. در صورتی که یک مجموعه طراحی سایت خود را به اسپرلوس بسپارد، متخصصان اسپرلوس تا سال‌های سال پشتیبانی از وب‌سایت را می‌پذیرند و مشکلات آن را رفع می‌کنند.

طراحی سایت در کرمان با بهترین تکنیک ها

3. استفاده از ابزارها و تکنیک‌های نوین طراحی سایت برای دستیابی به بهترین نتایج

در حال حاضر هر روز روش‌ها و تکنیک‌های جدیدتری برای طراحی سایت و کسب و کار اینترنتی به بازار می‌آید. امروز شاید وردپرس، بهترین سیستم مدیریت محتوا برای راه‌اندازی سایت باشد و این احتمال وجود دارد که چند سال بعد، ابزار جدیدتر و کارآمدتری برای راه‌اندازی وب‌سایت روانه بازار شود.

مجموعه اسپرلوس از زمان شروع فعالیت خود به عنوان یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در کرمان متعهد شد که همواره از بهترین تکنیک‌ها و ابزارها برای طراحی سایت و کسب و کار اینترنتی استفاده کند و خودش را به هیچ روش یا تکنیک خاصی محدود و منحصر نکند.

یکی از سیاست‌های اصلی اسپرلوس این است که وب‌سایت‌ها را به شکلی حرفه‌ای و تخصصی طراحی کند و از بهترین ابزارها و تکنیک‌ها برای این کار کمک بگیرد؛ به همین سبب مدیرانی که طراحی وب‌سایت خود را به اسپرلوس می‌سپارند، به سرعت نتیجه می‌گیرند و وب‎سایتشان وارد مرحله فروش و سودآوری می‌شود. اسپرلوس در کنار طراحی سایت، برای کارهای بازاریابی محتوا، سئو، بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی و سایر کارهای دیجیتال مارکتینگ، در کنار کسب و کارها می‌ماند و به آن‌ها کمک می‌کند.

طراحی سایت در کرمان با رعایت موارد امنیتی

4. افزایش حداکثری امنیت سایت برای جلوگیری از حملات سایبری و مخرّب

با پیشرفته شدن ابزارهای طراحی سایت، قدرت و مهارت هکرها نیز در ایران و سراسر جهان بیشتر می‌شود و در نتیجه با تهدید روزافزون سایت‌ها و کسب و کارهای اینترنتی روبرو هستیم. یکی از سیاست‌های اساسی اسپرلوس این است که تا حد امکان امنیت وب‌سایت‌ها را افزایش دهد و هر چه در توان دارد به کار بگیرد تا وب‌سایت‌ها با مشکلات امنیتی روبرو نشوند و فروش‌شان متوقف نشود.

در صورتی که شما هم نگران تهدیدهای سایبری هستید و می‌خواهید امنیت سایت خود را تا حد امکان افزایش دهید، می‌توانید از متخصصان شرکت اسپرلوس کمک بگیرید.

سوالات متداول

سوالات خود را در حوزه طراحی سایت ،وب و....از ما بپرسید

  • چرا اسپرلوس را برای طراحی سایت در کرمان انتخاب کنم؟

    مجموعه اسپرلوس با در نظر گرفتن تمام نیازهای مشتریان می‌تواند بهترین سایت‌های اختصاصی و منحصربه‌فرد را طراحی کرده. همچنین با فراهم کردن امکان طراحی سایت اقساطی و یا گزینه‌هایی که باعث صرفه‌جویی اقتصادی می‌شوند به کاربران خود ثابت کرده است که برای موفقیت آنان ارزش قائل است.

  • چگونه به اسپرلوس در زمینه طراحی سایت در کرمان اعتماد کنم؟

    شما به راحتی می‌توانید با بررسی پروژه‌های انجام شده توسط اسپرلوس به کارنامه درخشان این مجموعه پی برده و رضایت مشتریان را پس از پایان کار جویا شوید. مطمئناً پس از دیدن نظرات مشتریان برای همکاری با تیم اسپرلوس شکی باقی نخواهد ماند.

  • فرآیند طراحی سایت در کرمان چقدر طول می کشد؟

    بسته به نوع سایت و همین‌طور تعداد پروژه‌های در جریان، تلاش می‌کنیم تا در اسرع وقت و مطابق با زمانی که در ابتدای عقد قرارداد متعهد شده‌ایم سایت را به مشتریان تحویل دهیم.

  • آیا طراحی سایت در کرمان شامل پشتیبانی رایگان می‌شود؟

    شما با اطمینان از اینکه تیم اسپرلوس در تمام مراحل همراه و پشتیبان شما هستند می‌توانید از اسپرلوس برای طراحی سایت در کرمان کمک گرفته و با خیال راحت روی موفقیت مجموعه خود تمرکز نمایید.

  • آیا گرفتن اینماد در طراحی سایت جز خدمات رایگان طراحی سایت در کرمان هستند؟

    بله خدمات مشاوره و راهنمایی گرفتن اینماد به صورت رایگان به شما مشتری عزیز ارائه می شود.

  • چه مشاغلی در کرمان به طراحی سایت نیاز دارند؟

    بیشترین وب سایت های که در استان کرمان مورد استقبال صاحبان مشاغل هستند عبارتند از: وب سایت فروشگاهی وب سایت املاک (فروش ،خرید، رهن و اجاره، معاوضه املاک) سایت شرکتی وب سایت پزشکی وب سایت خبری سایت کاریابی و… . اسپرلوس در تمامی این زمینه ها دارای نمونه کارهای بسیار قوی می باشد

  • هزینه طراحی سایت در کرمان چقدر است؟

    هزینه طراحی سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله نوع طراحی، پیچیدگی و امکانات مورد نیاز سایت. برای اطلاع از قیمت دقیق، با کارشناسان اسپرلوس تماس بگیرید.

  • آیا برای طراحی سایت در کرمان نیاز به مهارت‌های برنامه‌نویسی دارم؟

    خیر، شما نیازی به داشتن مهارت‌های برنامه‌نویسی ندارید. طراحان سایت حرفه‌ای اسپرلوس می‌توانند بر اساس نیاز شما سایت را طراحی کنند.

  • آیا می‌توانم طراحی سایت خودم را شخصی‌سازی کنم؟

    بله، شما می‌توانید درخواست‌های خاص خود را برای شخصی‌سازی طراحی سایت ارائه دهید تا با نیازهای شما منطبق باشد.

  • سوال: آیا طراحی سایت در کرمان شامل سئو (SEO) هم می‌شود؟

    تمامی سایت های طراحی شده در شرکت اسپرلوس کرمان دارای ساختار مناسب و سئو محور هستند و شما پس از تحویل سایت خود می توانید سئوی آن را به ما بسپارید و یا از متخصصان ما مشاوره سئو دریافت کنید.

  • آیا امکان توسعه وب سایتم وجود دارد؟ هزینه آن چقدر است؟
    همانطور که گفتیم وردپرس به راحتی قابلیت توسعه داشته و می توان امکانات جدیدی را به آن اضافه نمود. هزینه توسعه یک سایت به زمان انجام این کار، نوع سایت شما و امکاناتی که مد نظرتان است، دارد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره، با مشاوران اسپرلوس بگیرید.
     
     
  • آیا دامنه به نام من ثبت خواهد شد؟
    بله، نام دامنه انتخاب شده به نام خودتان ثبت می شود و شما صاحب اصلی آن خواهید بود. همچنین پنل مدیریتی سایت نیز به صورت کامل در اختیارتان قرار خواهد گرفت.
     
     
  • سایت چند روزه آماده تحویل می شود؟
    مدت زمان طراحی سایت بستگی به امکانات و ویژگی های مد نظر شما دارد. اما در کل با توجه به اینکه اسپرلوس از قالب های آماده برای راه اندازی سایت استفاده نمی کند و تمام فرایند طراحی سایت درکرمان توسط متخصصین ما از صفر تا صد به صورت تخصصی برای شما انجام می شود. تحویل هر سایت از 10تا 90روز کاری متغییر است.
     
     
     

طراحی سایت اسپرلوس در ایران

خدمات ما را در سراسر ایران دریافت کنید

بی شک شما در ساختن اسپرلوس تاثیر گذار خواهید بود....

"*" indicates required fields

28 نظر

  • احسان حسنی

    سلام خسته نباشید من برای طراحی سایت فروشگاهم به دنبال فرد یا شرکتی معتبر بودم و از چندین نفر نام شما رو شنیدم و همه از شما به عنوان بهترین شرکت در بحث طراحی سایت در کرمان یاد می کنند مطمئنا این رضایت و شهرت شما نتیجه ی مسئولیت پذیری و تعهد و تخصص شماست من هم تصمیم گرفتم به کار شما اعتماد کنم امیدوارم که همکاری خوبی داشته باشیم.

    • A

      سلام و عرض ادب خدمت شما
      خیلی خوشحالیم که اسپرلوس را برای همکاری انتخاب کرده اید.
      قطعا همکاری خوبی داریم و تیم اسپرلوس تمام تلاشش را می کند که رضایت صددرصدی داشته باشید.

  • زهرا احمدی

    سلام وقت شما بخیر کار من فروش باکس های کادویی و هدیه بود من به شما اعتماد کردم و طراحی سایتم رو بهتون سپردم و این بهترین تصمیمی بود که گرفتم شما نه تنها در کرمان بلکه در کل ایران بهترین هستید.

  • احسان کریم پور

    شما عالی هستید و اولین و بهترین در زمینه ی طراحی سایت در کرمان

    • A

      ممنونم از شما جناب کریم پور عزیز خوشحالیم که از خدمات اسپرلوس راضی بودید.

  • محمدمهدی سلطانی

    اگر به دنبال یک شرکت حرفه‌ای برای طراحی وب‌سایت خود در کرمان هستید، اسپرلوس گزینه‌ی مناسبی بسیار است. تیم بسیار توانمند و متعهدی دارند و ما از همکاری با این مجموعه لذت بردیم.

  • سینا محمدیان

    من به شدت همکاری با اسپرلوس را توصیه می‌کنم. طراحی وب‌سایت‌های بی‌نظیر به همراه خدمات سئوی برجسته، تجربه‌ی من را بسیار بهبود داد.بدون شک بهترینید هم در کرمان و هم در کل ایران.

    • A

      ممنونم از شما جناب محمدیان،خوشحالیم که از اسپرلوس راضی بوده اید.

  • من 7 ساله مشتری اسپرلوس هستم کسب و کار من مدیون اسپرلوس هست ممنونم بابت همه زحماتی که طی این هفت سال برای رشد و توسعه کسب و کارم کشیدین.توی طراحی سایت در کرمان حرف اول رو می زنید.خداقوت

    • A

      ممنونم از شما اقا/خانم احمدی عزیز هدف ما رضایت شماست و خوشحالیم که به هدفمان رسبده ایم

  • حانیه حجاریان

    من یه سفارش طراحی سایت دارم
    اطلاعات دقیقی در مورد قیمت ها میخوام

    • A

      قیمت طراحی سایت در کرمان شرکت اسپرلوس مقرون به صرفه ترین قیمتی است که می توانیدبا آن به وبسایت دلخواهتان برسید.
      قیمت طراحی سایت در کرمان بر اساس اینکه طراحی اختصاصی است یا وردپرسی و اینکه نیازمند چه قابلیت هایی است، متفاوت ست.
      برای دریافت قیمت دقیق با کارشناسان ما در اسپرلوس تماس بگیرید و یا از مشاوره حضوری استفاده کنید.
      از اینکه اسپرلوس را انتخاب کردید ممنونم.

  • علوی کرمانی

    آموزش طراحی سایت به چه شکل هست
    دوره حضوری هم دارید؟
    در چه شهرهایی برگزار میشه
    از دوستانم شنیدم که شما پس از برگذاری دوره آموزشی طراحی سایت در کرمان جذب نیرو داشتید
    میشه شرایطش رو توضیح بدید؟

    • A

      آموزش طراحی سایت در حال حاضر تنها در کرمان به شکل حضوری انجام می شود.
      بله این مطلب صحت دارد، چون نیروی کارآزموده در دوره آموزش زراحی سایت در کرمان آمادگی ورود به بازار کار را دارد.
      شرکت طراحی سایت در کرمان اسپرلوس در زمینه آموزش طراحی سایت وردپرسی و بسیاری دیگر دوره های تخصصی در کرمان فعالیت می کند.

  • نیکوپور

    من فروشگاه پوشاک دارم،میخوام سایت بزنم و فروش آنلاین داشته باشم.نماد الکترونیک و درگاه پرداخت ندارم.
    میخوام بدونم طراحی سایت در کرمان با پشتیبانی رایگان که میگین آیا شامل اینا میشه؟

    • A

      از اینکه اسپرلوس را انتخاب کردید ممنونم
      دریافت اینماد یا نماد الکترونیک یکسری مراحل حقوقی دارد که نیازمند همکاری شخص است. اسپرلوس در این مسیر شما را راهنمایی خواهد کرد.
      و همینطور گرفتن درگاه پرداخت هم ازجمله اموریست که ما در اسپرلوس به مشتریانمان کمک می کنیم تا آن را دریافت کنند.
      و اما باید بگو گرفتن درگاه پرداخت و اینماد ربطی به پشتیبانی یا طراحی سایت ندارد.
      ما در شرکت اسپرلوس آماده ایم تا به سوالات شما در حوزه های طراحی سایت، سئو، برنامه نویسی، کاتالوگ دیجیتال و CRM و… پاسخ بدهیم.

  • جابر میرحسینی

    من و تیمم یه استارتاپ در حوزه پزشکی و درمان داریم. باید یکسری خدمات وفرایندهای خاص داشته باشه تا بتونیم جامعه هدفمون بررسی کنیم.چالشی که داریم اینکه بین دوراهی سایت وردپرسی و سایت اختصاصی موندیم. میخوام بدونم با توجه به هزینه های بالای وبسایت های اختصاصی نسبت به وبسایت های ورپرسی پیشنهاد شما به ما چیه؟ویدئوتون در این باره روتو آپارات دیدم اما بازم دودلم
    ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • A

      آقای جابر میرحسینی عزیز
      چالشی که شما دارید جز متداول ترین چالش های تیم های استارتاپی هست.
      چون معمولا استارتاپ ها نیازمند پیاده سازی فرایندهای جدید هستند.
      ما برای راهنمایی صحیح شما لازم داریم که درباره جرئیات کار شما و فرایندهای مدنظرتون اطلاعات کامل تری داشته باشیم.
      پیشنهاد من به شما این هست که با شماره تماس های موجود در سایت تماس بگیرید و از کارشناسان ما وقت مشاوره حضوری بگیرید تا با دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان ما تصمیم درستی بگیرید، در صورتی که مراجعه حضوری براتون مقدور نیست می توانید از مشاوره تلفنی استفاده کنید.
      با آرزوی موفقیت برای شما و تیمتون

  • بختیاری

    ما در کرمان جز برترین های خدمات آرایشی هستیم. سال هاست وبسایت داریم اما عملا هیچ کاربردی نداره برامون و فرایندهاش مشکل داره سیستم نوبت دهیش باگ داره و یکسری مشکلات که تازگی ها باهاش مواجه شدیم.قصد داریم که فعالیت مون رو به طور جدی شروع کنیم. آیا خدمات پشتیبانی وبسایت هم دارین؟؟؟هزینه ها چطوری محاسبه میشه؟

    • A

      خانم/آقای بختیاری عزیر
      شرکت اسپرلوس ارائه دهنده خدمات طراحی سایت، سئو، برنامه نویسی، کاتالوگ دیجیتال، سیستم مدیریت مشتریان(CRM) و پشتیبانی و … است.
      شما می توانید با عقد قرارداد پشتیبانی بدون هیچ نگرانی مشکلات فعلی سایت رو به تیم فنی اسپرلوس بسپارید.
      و همچنین از مشاوره های رایگان برندینگ و فروش کارشناسان ما استفاده کنید تا به طور کامل متوجه تاثیر وبسایت در برندینگ و فروشتان شوید.
      جهت اطلاع از قیمت های پشتیبانی با کارشناسان اسپرلوس تماس بگیرید.

  • احمدرضا خالقی

    من کارم گاراژ ماشین سنگین دارم میخوام یه سایت داشته باشم تا وقتی راننده ها توی جاده ماشینشون خراب شده بیان درخواست تعمیرات جاده ای بدن و نزدیک ترین راننده بره و کار تعمیر انجام بده براشون.
    میخوام بدونم برای همچین وبسایتی چقدر باید هزینه کنم و چقدرزمان میبره ؟؟و میخوام خدمات این وبسایت در کرمان باشه نه شهرهای دیگه

    • A

      آقای احمدرضا حالقی عزیز
      زمان اجرای هر پروژه بستگی به عوامل زیادی دارد به همین دلیل در هر پروژه زمانبندی متفاوت است.به طور معمول بین 30تا 45 روز کاری زمانبر خواهد بود و هزینه ها رابطه مستقیم با زمان پروژه دارد.
      برای تخمین زمان و هزینه ها لازم است که یک جلسه نیازسنجی ومشاوره داشته باشید تا بعد از بیان درخواست ها و اهدافتان تیم اسپرلوس بهترین پیشنهادت را متناسب بانیازتان به شما ارائه دهد.

  • کاظم آبادی

    به جرات میتونم بگم آقای حقیقی و تیمشون توی کرمان نظیر ندارن، به همه تعهداتشون عمل میکنن و انقدر پیگیر کارمون بودن که میتونم بگم کارمندای خودم انقدر پیگیر نبودن.خدا قوت تیم اسپرلوس،توی طراحی سایت در کرمان بی نظیرید.

    • A

      ممنون از همراهی شما
      خوشحالیم که اسپرلوس رو برای طراحی سایت در کرمان انتخاب کردید.
      همکاری با شما افتخاریست برای اسپرلوس

  • فاطمه ایرانمنش

    من تصادفی با اسپرلوس آشنا شدم و کارهای وبسایت شرکتم رو بهشون سپردم.
    از این آشنایی خیلی خوشحالم
    برای طراحی سایت در کرمان اسپرلوس رو بهتون پیشنهاد میکنم

    • A

      ممنون از همراهی شما
      خوشحالیم که اسپرلوس رو برای طراحی سایت در کرمان انتخاب کردید.
      همکاری با شما افتخاریست برای اسپرلوس