• خانه
  • /
  • سیستم ارتباط با مشتری (crm)

سیستم ارتباط با مشتری (crm)

سیستم ارتباط با مشتری
تماس با ما

crm چیست؟ چه خدماتی به ما ارائه می دهد؟

CRM یا سیستم ارتباط با مشتری مخفف عبارت Customer Relationship Management (یا همان مدیریت ارتباط با مشتری است).در عرض چند سال، crm ها به شدت تکامل یافته اند. یادگیری، پیاده سازی و پرداخت آن بسیار آسان تر است، آن ها از هیولاهای سه حرفی به نرم افزارهای آماده برای کسب و کار ها در هر شکل و اندازه تبدیل شده اند.

یک سی آر ام تعاملات مشتریان را در تمام کانال ها و شبکه ها، در یک محل جمع آوری می کند. شرکت برنامه نویسی در کرمان اسپرلوس به عنوان یک مجموعه ارائه دهنده سیستم ارتباط با مشتری در کرمان (نرم افزار crm در کرمان) با مدیریت داده های متمرکز شما به کسب و کار ها کمک می کند تا تجربه، رضایت، حفظ و خدمات مشتریان را بهبود بخشید.به طور خلاصه، سیستم ارتباط با مشتری به همه ی مشاغل در هر اندازه اجازه می دهد تا رشد داشته باشند و سود خود را افزایش دهند

مزایای مدیریت ارتباط با مشتری :

  1. خدمت به مشتریان را بهبود می بخشد.

یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری تمام مخاطبین و مشتریان شما را مدیریت می کند و اطلاعات سرنخ ها و مشتریان را جمع آوری می کند تا تصور ها و نمایه هایی از همه ی افرادی که با آن ها تعامل دارید ایجاد کند. این مورد به شما امکان می دهد که به راحتی به اطلاعات مهم برای درک بهتر رفتار مشتریان مانند سوابق خرید و ارتباطات قبلی با مخاطبین در کانال ها و قسمت های مختلف (چت، ایمیل و …) دسترسی داشته باشید. مشتریان مجبور نخواهند بود داستان های خود را بار ها و بارها برای شما تکرار کننده و شما می توانید با تمرین و تلاش کمتر برای بهبود وفاداری مشتری به مشکلات رسیدگی کنید.

 

  1. افزایش فروش

ساده سازی و بهبود فرآیند فروش، ایجاد فرآیند فروش، خودکار کردن وظایف، تجزیه و تحلیل داده های فروش شما ناگزیر به یک نتیجه منجر می شود: افزایش فروش و بهره وری فروش. یک سیستم تعامل با مشتری به شما امکان می دهد تمام نقاط تماس صوتی، چت و ایمیل مشتری را در یک مکان در دسترس داشته باشید. با ایجاد یک فرآیند فروش قابل تکرار و اثبات شده و ارائه پیام مناسب در جای مناسب در زمان مناسب، معاملات بیشتری را به دست خواهید آورد.

 

  1. حفظ مشتریان بیشتر

نرخ های نگهداری و ریزش تعیین کننده های بسیار مهمی برای موفقیت یک شرکت هستند. ریزش مشتری یک مانع بزرگ برای رشد کسب و کار است. ابزارهای CRM مانند تجزیه و تحلیل احساسات، فروش خودکار بلیط و پشتیبانی مشتری و اتوماسیون خدمات مشتری، داشتن باشگاه مشتریان می توانند به عوامل انسانی اجازه دهند برای رفع مشکلات، ماندگاری شما را به طرز چشمگیری بهبود بخشند. ابزارهای تجزیه و تحلیل که به چرخه ی زندگی مشتری نگاه می کنند می توانند به شما نشان دهند که چه زمانی ریزش اتفاق می افتد و چرا؟ بنابراین می توانید نقاط درد را شناسایی و به آن ها رسیدگی کنید.

 

  1. تجزیه و تحلیل بهتر

نرم افزار crm تحلیل داده های شما را در دسترس، قابل فهم و مرتبط با نیاز های کسب و کار شما می کند. همه انبوهی از داده های فروش، داده های مالی و داده های بازاریابی شما به CRM سرازیر می شوند تا به معیارهای قابل مشاهده در داشبورد مدیریتی تبدیل شوند، با ذخیره سازی داده و داده کاوی برای درک همه چیز. سود خالص جذب مشتری، حفظ مشتری و مدیریت بهتر داده است.

 

  1. راندمان بالاتر

داشتن تمام وظایف اصلی کسب و کار روزانه شما در یک مکان باعث می شود گردش کار بهتر، همکاری آسان تر بین اعضای تیم و مدیریت پروژه، بهتر انجام شود. اتوماسیون کار، کارهای تکراری و ساده را حذف می کند و زمان بیشتری را برای کار های شناختی که انسان ها در آن ها بهترین هستند، می دهد. داشبورد ها و تجزیه و تحلیل ها به شما کمک می کنند تا در مورد کار خود اطلاعاتی کسب کنید و انواع فرآیند های تجاری را بهینه کنید.

 

  1. به اشتراک گذاری بهتر تکنولوژی

ارتباط نادرست و عدم انتقال اطلاعات دو عامل اتلاف وقت هستند. وقتی افراد برای انجام کارهایی که سایر اعضای تیم قبلاً می دانند یا روی کارهای زائد کار می کنند، زمان خود را صرف یادگیری خود می کنند، ساعت های زیادی در هفته را از دست می دهید. ابزارهای CRM مشارکتی می توانند کار تیمی شما را با ایجاد پایگاه دانش، ایجاد بهترین روش های کاری و ایجاد ارتباط بدون اصطکاک بین اعضای تیم ساده تر کنند.

 

  1. شفافیت بیشتر

یک سیستم CRM به شما امکان می دهد با تعیین وظایف، شان دادن کار و مشخص کردن اینکه دقیق نقش هر شخصی و اینکه چه کسی چه کاری انجام می دهد، شفافیت بیشتری را در سازمان خود تقویت کنید. اگر نگرانی اصلی شما فروش است، می توانید از ردیابی عملکرد برای نمایندگان فروش فردی استفاده کنید. یک پلتفرم CRM به همه افراد در سازمان شما اجازه می دهد تا در فرآیند های کسب و کار شما دیده شوند و درک متقابل و همکاری بیشتری را تقویت کنند.

سیستم ارتباط با مشتری در کرمان

نحوه ی کارکرد نرم افزار crm

CRM ها اطلاعات را از ایمیل، تماس های صوتی و سایر کانال ها دریافت می کنند تا به شما کمک کنند مشتریان بیشتری داشته باشید و مشتریانی را که دارید حفظ کنید. آن ها به شما یک مکان واحد برای سازمان دهی گردش کار و فرآیند های تجاری خود می دهند تا بتوانید همکاری کنید، قرارداد های بیشتری ببندید و کار های بیشتری انجام دهید.

اتوماسیون نیروی بازاریابی و فروش، تماس و مدیریت پروژه – اینها ویژگی های اصلی یک سیستم CRM هستند.

در عمل، CRM باید با روشی که کسب و کار شما کار می کند، کار کند. انواع مختلفی از CRM خوب وجود دارد، و هیچ یک از گزینه های CRM یک اندازه مناسب/راست نیستند. با این حال، قطعاً یک فناوری CRM وجود دارد مانند سیستم ارتباط با مشتری در کرمان که برای استراتژی تجاری منحصر به فرد هر شرکتی جداگانه طراحی شده است.

سیستم های CRM معمولا برای ساده سازی و بهبود تعامل با مشتری، فرآیند فروش و اجرای کمپین های بازاریابی طراحی شده اند. آن ها این کار را با بهبود کاراریی در سراسر گردش کار و فرآیند فروش – خودکار کردن وظایف وو تجزیه و تحلیل داده ها انجام می دهند.

یک استراتژی قوی CRM، یک راه حل همه کاره برای مدیریت نقاط تماس صوتی، چت و ایمیل، تیم شما ارائه می دهد. آن ها سرنخ ها، نیاز های مشتری، پیشنهادات و تبدیل ها را در یک مکان ردیابی می کنند و به بهینه سازی وب سایت شما و اجرای کمپین های تبلیغاتی کمک می کنند.

این مکانیسم، گذشته ی کسب و کار شما را بهبود می بخشد و به طور چشم گیری دید تیم، پایگاه مشتری و عموم مردم را افزایش می دهد.

پیگیری همه ی این داده ها، اتوماسیون وظایف را به یکی مهم ترین مزایای ارائه شده توسط پلتفرم CRM امروزی تبدیل می کند. با اجازه دادن به یادگیری ماشینی و تجزیه و تحلیل، انجام برخی از کار های سنگین، در زمان صرفه جویی می کنید و از فرسودگی در کارهای آزار دهند شناختی یا کار های کم فعالیت مغز جلوگیری می کنید.

برقراری تماس های تلفنی در پلتفرم CRM شما به طور خودکار داده ها را در زمان واقعی، تاریخ، کسی که تماس برقرار کرده و موارد دیگر تولید می کند. می توانید به طور خودکار مشتریان قدیمی و جدید را ردیابی کنید و پیگیری ها را با یک پایگاه متمرکز برای اطلاعات تماس برنامه ریزی کنید.

برای تماس کلیک کنید، عملکرد چند پلتفرمی باعث می شود تماس از هر کجا راحت باشد، کسب و کار شما را چابک تر می کند و مقدار باور نکردنی پول را در قبوض تلفن صرفه جویی می کند.

ترکیب ایمیل فرآیند فروش را از صندوق ورودی شما ساده می کند و به شما امکان می دهد سرنخ ها، قرار ملاقات ها و مخاطبین را سازماندهی کنید، اطلاعات Gmail را با سیستم CRM خود همگام سازی کنید و یادآور های بعدی را برای بستن قرارداد های بیشتر ایجاد کنید.

در همین حال، پیشرفت های جدید در پردازش زبان طبیعی و یادگیری ماشین، سیستم CRM را در رو نویسی (و ثبت) مکالمات تلفنی در موارد قابل اجرا را بهتر و بهتر می کند تا هیچ جزئیات مشتری فراموش نشود.

سیستم ارتباط با مشتری در کرمان

چه کسی به crm نیاز دارد؟

پاسخ کوتاه؟ هر کسی که یک کسب و کار دارد می تواند از سیستم CRM بهره مند شود.

پاسخ طولانی تر: هر کسی که فروش، تیم های بازاریابی، خدمات، پشتیبانی، یا راه اندازی یک استارتاپ، مدیریت یک گروه اجتماعی، سازمان غیر انتفاعی یا داوطلبانه، آژانس های تبلیغاتی، و پروژه ها یا تولیدات هنری را انجام می دد، می تواند از آن بهره مند شود.

کسب و کار های مختلف از یک سیستم CRM استفاده می کنند، از عملیات مستقل و تجارت الکترونیک خانگی گرفته تا مشاغل کوچک، مشاغل متوسط و شرکت های بزرگ در سطح سازمانی. همه می توانند از سازمان دهی بهتر، مدیریت متمرکز وظایف و ابزارهای هوش مصنوعی و اتوماسیون معاصر بهره ببرند که با صرف زمان و تلاش کمتر، کار را سریع تر و بهتر می کنند.

به طور کلی، شرکت ها از راه دور توزیع می شوند و تیم ها از پروژه ای به پروژه دیگر انعطاف پذیرتر می شوند. منطقی است که روی ابزاری سرمایه گذاری کنید که به طور منظم تمام فرآیند های کاری شما را در یک مکان قرار می دهد و به شما امکان می دهد به تمام وظایف و فرآیند های گردش کار خود از طریق سرویس های ابری دسترسی داشته باشید.

در همین حال، شکی نیست که رقابت کسب و کار آنلاین فقط تشدید خواهد شد. استفاده متفکرانه از سیستم های CRM می تواند به سازمان شما برتری دهد. اتوماسیون به شرکت شما اجازه می دهد تا از وزن خود بالاتر برود و کارهای تکراری را حذف کند تا بخش انسانی کسب و کار شما بتواند با نقاط قوت خود بازی کند.

بازار CRM در سال 2018، 15.6 درصد رشد کرد، زیرا SMB ها به استفاده از این ابزار اه ادامه می دهند و فروشندگان همچنان دیوانه وار به ساده سازی و ارائه محصولات متناسب با کار های معاصر ادامه می دهند. در همین حال CRM همچنان به عنوان سریع ترین رده نرم افزاری در حال رشد است.

تاریخچه کوتاهی از CRM

روند (Uberization) مانند یک موج جزر و مدی به بازار CRM ضربه زده است. توسعه دهندگان با ارائه نرم افزار با رابط کاربری دوستانه و زبان طراحی جذاب به کاربر وارد شده اند.همیشه اینطور نبود.تاریخچه crm به دوران حباب dot.com برمیگردد. برای مثال، اولین نسخه نرم افزار قدیمی SAP CRM در هزاره سال صفر با نام مستعار 2000 منتشر شد.

در آن زمان، همه ی پلتفرم های CRM دارای منحنی یادگیری بزرگی بودند و نیاز به بازنگری کامل گردش کار داشتند.

اول، شما نیاز به آموزش داشتید. سپس باید تمام مخاطبین خود را روی یک ابر اختصاصی وارد کنید و وارد کردن داده را قطع کنید.

اوضاع امروز بسیار متفاوت به نظر می رسد. یک کسب و کار کوچک اکنون می تواند فرآیند های CRM را با کمترین دردسر و بدون استخدام توسعه دهندگان پیاده سازی کند.

یک سیستم CRM مبتنی بر ابر استاندارد شده است. فضای ذخیره سازی ابری، ورود خودکار داده ها و عملکرد چند پلتفرمی وب/موبایل، تجربه کاربر (بدون ذکر تجربه مشتری) را به طرز چشمگیری بهبود بخشیده است. قیمت ها نیز کاهش یافته است، با برنامه های رایگان متن باز و مقرون به صرفه حرفه ای و سازمانی موجود در سراسر بازار.

ارائه دهندگان قدیمی مانند Oracle، Microsoft Dynamics و Salesforce با روند ها همگام شده اند و همچنان سهم های جدی از بازار را در اختیار دارند. اما گروه های متنوع و فزاینده ای از پلتفرم های موج جدید پدید آمده اند تا آن ها را نیز به چالش بکشند.

مدیریت ارتباط با مشتری در کرمان

با مفهوم کلی مدیریت ارتباط با مشتری آشنا شدید. مدیریت کردن مشتریان خود قطعا نیاز اساسی برای یک مجموعه موفق کاری ست و می تواند بسیار برای شما سودآور باشد. اگر می خواهید به اهداف سازمانی خود برسید قطعا باید برنامه ریزی کنید، با crm مشتری خود را جذب و سپس وفادار کنید. تا بتوانید افزایش فروش بالایی داشته باشید. در این میان شرکت اسپرلوس با دادن یک نرم افزار crm به رشد هر چه بیشتر کسب و کار شما کمک می کند.

هزینه CRM در کرمان

سیستم های CRM دارای بازه های قیمتی متفاوتی هستند و نمیتوان یک قیمت ثابت را برای همه در نظر گرفت بعضی از آنها بر اساس تعداد کاربر هزینه دریافت می کنند و برخی دیگر بر اساس اطلاعات وارد شده در سیستم همچنین برخی از آن ها بر اساس ویژگی ها هزینه دریافت می کنند یعنی برای داشتن ویژگی های بیشتر و بهتر باید هزینه ی بیشتری پرداخت کنید در این روش شما بر اساس نیازتان هزینه می کنید.

 

crm در کرمان

شرکت اسپرلوس به عنوان شرکت ارائه دهنده crm در کرمان بعد از جمع آوری اطلاعات مشتریان شما، تجزیه و تحلیل داده ها، ایجاد باشگاه مشتریان شما را در داشتن ارتباط آسان تر و منفعت بیشتر در فرصت فروش بالقوه مجموعه تان همراهی می کند.

خدمات مشتری دیگر فقط ارائه‌ی محصولات مناسب نیست، بلکه ترکیبی از تجربه مثبت مشتری با یک محصول مناسب است و هوش تجاری ابزاری است که به شرکت‌ها در دستیابی به آن هدف کمک می کند.