سئو در کرمان

SEO in Kerman

با سئو دراوج باشید..
  • سئو در کرمان | کاهش تبلیغات و افزایش فروش و درامد

اگر از افراد متخصص یا حتی کسانی که سررشته‌ای از کسب‌وکار آنلاین دارند بپرسید که بهترین روش پیشرفت در فروش آنلاین چیست، قطعاً سئو را به شما پیشنهاد می‌کنند. بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جست‌وجو می‌تواند با افزایش ورودی‌های هدفمند، باعث رونق کسب‌وکار شما گردد.

  • ثبت سفارش سئو سایت| شماره تماس خود را وارد کنید تا با شما تماس بگیریم!

"*" indicates required fields

مجموعه اسپرلوس با استفاده از تیم متخصص و گواهینامه‌های معتبری که دارد، در چندین سال گذشته کارنامه درخشانی در سئو سایت‌های مختلف در کرمان و سایر شهرها برای خودساخته است. بسیاری از کسب‌وکارهای آنلاینی که سئو سایت خود را به اسپرلوس سپرده‌اند، در حال حاضر جز لینک‌های صفحه اول گوگل قرار دارند. اگر بررسی کوتاهی در رزومه این تیم انجام دهید، به‌راحتی متوجه رشد و پیشرفت سایت‌های سئو شده توسط اسپرلوس خواهید شد.

تابه‌حال کسی را دیده‌اید که در صفحه سوم یا چهارم گوگل دنبال مطلب یا کالای موردنظر خود بگردد؟ پس برای اینکه بیشترین بازدید را داشته باشید، باید در صفحه اول باشید. حضور در بستر اینترنت برای کسبه شهر کرمان به‌عنوان یکی از قطبهای پزشکی و تاریخی ایران می‌تواند فرصت‌های بزرگی را برای ساکنین این شهر به ارمغان آورد. از طرفی با توجه به چیزی که گفتیم اهمیت سئو کرمان نیز به‌اندازه سایر نقاط دنیا احساس می‌شود.

اصلاً سئو سایت چیست؟

حتماً تابه‌حال برایتان پیش‌آمده است که وقتی عبارتی را در گوگل سرچ می‌کنید، از خود بپرسید چرا فلان سایت جز نتایج اول نشان داده می‌شود؟
اینجاست که می‌توان مفهوم سئو را به‌سادگی درک کرد. نقش SEO یا search engine optimization این است که با رعایت کردن نکات و موارد خاصی که موتورهای جست‌وجو نسبت به آن حساسیت دارند، یک سایت را در نتایج اول گوگل نمایش دهد. سئو معمولاً روی یک یا چند کلیدواژه خاص انجام می‌شود. مثلاً ما در این مطلب قصد داریم روی “سئو سایت در کرمان” مانور داده و تلاش می‌کنیم سایت ما روی این کلمه کلیدی جز نتایج صفحه اول گوگل باشد و از مخاطبان بازدید بگیرد.
دراین‌بین عوامل زیادی دخیل هستند که می‌توانند روی بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو تأثیرگذاربگذارند. اما درکل باید بدانید جمله‌ی “گر صبر کنی ز غوره حلوا سازم” کاملاً در مورد SEO صدق می‌کند. یعنی اگر قصد دارید نتیجه خوبی از سئو بگیرید باید صبور باشید، چون به‌ندرت پیش می‌آید که در زمان کوتاهی به نتیجه مطلوب برسید.

  • چرا باید وب سایت خود را سئو کنیم؟

اگر کسب‌وکار آنلاینی دارید که بین نتایج اول گوگل دیده نمی‌شود، احتمالاً فروش چندانی هم از طریق سایت نخواهید داشت. مگر اینکه کاربری با سایت شما آشنا باشد و به‌طور مستقیم آدرس وب سایت شما را در نوار آدرس سرچ کند. اما در نظر بگیرید در کنار کاربران وفاداری که آدرس سایت شما سرچ می‌کنند، مشتری‌های دیگری از طریق سرچ کلمه‌های کلیدی با سایت شما مواجه شوند؛ بدون شک تغییر چشمگیری در میزان فروش خود مشاهده خواهید کرد.

فاکتورهای زیادی روی SEO سایت شما تأثیرگذارند، از کلمات کلیدی که برای نوشتن محتوا استفاده می‌کنید گرفته تا لینک‌های ورودی که از سایت‌های دیگر می‌گیرید و لینک سازیهای داخلی، یا حتی سئو تکنیکال که برای کد نویسی سایت و استاندارد بودن ساختار آن انجام می‌دهید.

اما در مجموع همه این موارد باید در یک جهت خاص انجام بگیرد و آن‌هم تأمین رضایت کاربر است. به‌عبارت‌دیگر بهبود تجربه کاربری است که می‌تواند سایت شما را به لینک اول گوگل تبدیل کند.

و درنهایت هدف از تمام این کارها دیده شدن بیشتر وب‌سایت و فروش بیشتر است. چون همه ما هر روز بیشتر از دیروز تلاش می‌کنیم تا درآمدمان را افزایش دهیم.

خواندن مقاله سئو را به شما پیشنهاد میکنم.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

  • درباره اسپرلوس

موفقیت حاصل کار تیمی است اما شکست در تنهایی اتفاق می افتد.

در سال 89 تعدادی از جوانان تحصیل‌کرده رشته IT دورهم جمع شده و یک تیم متخصص در حوزه برنامه‌نویسی و توسعه پرتال‌های سازمانی تحت وب را تشکیل داده و با نام شرکت آینده‌سازان فناوری هوشمند اسپرلوس فعالیت خود را آغاز کردند.
اسپرلوس از آن جهت برازنده‌ترین نام برای این مجموعه بود؛ زیرا همان‌طور که شاه شطرنج به‌عنوان نماد قدرت و هوش شناخته می‌شود، سرای شاهان نیز محلی است برای تجمع افراد تیزهوش و بااراده. همان‌گونه که هر مهره شطرنج در طول بازی با انجام حرکات منحصربه‌فرد خود باعث حرکت کل صفحه به سمت هدف نهایی یعنی برد خواهد شد. مجموعه ما نیز با بهره بردن از استعدادهای منحصربه‌فرد تک‌تک اعضا، برای رسیدن به مطلوب‌ترین نتیجه قدم برمی‌دارد.

Esperlos, the house of kings
تماس با برترین مشاوران در زمینه طراحی سایت، برنامه نویسی پرتال،سئو و سایت و سیستم ارتباط با مشتری در سراسر کشور

09137358800

سئو سایت در شهر کرمان چه مزایایی دارد؟

شهر کرمان به دلیل پیشینه تاریخی و آثار فرهنگی متعددی که دارد، هرساله شاهد هزاران بازدیدکننده است. تیم اسپرلوس با طراحی سایت در کرمان و سئو سایت در کرمان توانسته است رونق چشمگیری به درآمد فروشندگان این شهر بدهد.به‌علاوه پزشکان حاذق زیادی در بیمارستان‌های مجهز کرمان مشغول به فعالیت هستند که با کمک مجموعه اسپرلوس و با معرفی آن‌ها در بستر اینترنت به رویای درمان بسیاری از بیماران در داخل کشور تحقق بخشیده شد.

01.

برند سازی و نمایش در نتایج اول گوگل

02.

دریافت ترافیک هدفمند و افزایش بازدید کاربران

03.

بهبود تجربه کاربری

04.

افزایش فروش

مزایای سئو سایت در کرمان

بازاریابی طبیعی‌تر نسبت به تبلیغات کلیکی

.05

نتایج بلندمدت

.06

امکان اندازه‌گیری و رصد کردن میزان پیشرفت

.07

افزایش فروش آفلاین

.08

1.برند سازی و نمایش در نتایج اول گوگل

نمایش سایت شما در صفحه اول گوگل به مخاطب اطمینان می‌دهد که مجموعه شما کاملاً معتبر بوده و محصولات و خدمت باارزشی را به مشتریان ارائه می‌دهد. پس یکی از دستاوردهای سئو سایت برای شما می‌تواند برند سازی باشد. برند سازی یکی از مهم‌ترین اصول بازاریابی و افزایش فروش است.

2.دریافت ترافیک هدفمند و افزایش بازدید کاربران

اگر سئو سایت شما به‌درستی انجام شود ورودی‌هایی که از گوگل دریافت می‌کنید نیز کاملاً هدفمند خواهد بود. استفاده از کلمات کلیدی مناسب و لینک سازی از سایت‌های مرتبط می‌تواند بسیاری از مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل کند.

3.بهبود تجربه کاربری

از هدف‌های مهم سئو می‌توان به بهبود تجربه کاربری اشاره کرد. زمانی که مشتری بتواند حتی با گوشی موبایل خود فرآیند خرید را به‌راحتی طی کند. یا اینکه مرحله‌به‌مرحله آن را پیگیری نماید، حس خوبی به دست خواهد آورد. همین عامل سبب می‌شود کاربر بخواهد مجدداً به سایت شما مراجعه کرده و یا آن را به دیگران نیز توصیه کند. به‌این‌ترتیب engagement سایت شما بالا رفته و رنک بهتری از گوگل دریافت خواهید کرد.

4.افزایش فروش

زمانی که توانستید کاربر هدفمند را وارد سایت کنید و سپس اعتماد او را با بهبود تجربه کاربری جلب نمایید، نوبت به فروش می‌رسد. اگر بتوانید موارد بالا را به‌خوبی اجرا کنید، فروش آسان‌ترین مرحله ممکن خواهد بود. زمانی که با استفاده از کلمات کلیدی غیر مرتبط یا محتوای بی‌ربط پای افراد را به سایت خود بازکنید، به امید اینکه ممکن است از سایت شما خرید کنند، ضربه بزرگی به سایت خود زده‌اید. زیرا در این فرایند به‌راحتی نرخ تبدیل خود را پایین آورده‌اید. زیرا احتمال اینکه کاربر با مشاهده مطالبی که هیچ ربطی به حوزه فعالیت شما ندارند سایت را ترک کند بسیار زیاد است.

5.بازاریابی طبیعی‌تر نسبت به تبلیغات کلیکی

حتماً در لینک‌های زیادی برچسب “آگهی” یا “Ads” را دیده‌اید. این آپشن تا زمانی کاربرد دارد که به‌اندازه کافی پول داشته باشید. گوگل به‌محض تمام شدن اعتبار حسابتان شما را از لینک‌های اول برمی‌دارد. مزیت سئو نسبت به تبلیغات کلیکی این است که شما با فعالیت تدریجی و مداوم می‌توانید با سلیقه کاربر آشنا شده و محتوای ارزشمندتری را خلق کنید. در این حالت این محتواست که برای مدت‌های طولانی برای شما بازاریابی می‌کند.

6.نتایج بلندمدت

درست است که تبلیغات کلیکی می‌تواند مسیر رسیدن به هدف را کوتاه‌تر کند. اما نیاز به هزینه زیادی دارد. اگر از روش‌های درستی برای سئو استفاده کنید برای مدت طولانی از نتیجه کار مطمئن خواهید بود. در این صورت می‌توانید هزینه تبلیغات را در جیب خود نگه‌داشته و از مزایای فروش آنلاین در هر ساعت از شبانه‌روز بهره ببرید.

7.امکان اندازه‌گیری و رصد کردن میزان پیشرفت

گوگل آنالیتیک ابزار ارزشمندی است که به سئوکاران امکان رصد دقیق فعالیت‌های سایت را می‌دهد. به‌این‌ترتیب شما آمار دقیقی از روزهای پرفروش، کالاهای ترند شده و سایر فعالیت‌های کاربران خواهید داشت که در طولانی‌مدت به کسب‌وکار شما کمک می‌کند.

8.افزایش فروش آفلاین

بسیاری از افراد تمایل دارند قبل از هر خریدی، در گوگل جست‌وجو کنند. احتمال اینکه بعد از مشاهده کالای موردنظرشان در سایت شما به فروشگاه حضوری‌تان سر بزنند زیاد است. به‌این‌ترتیب با سئو سایت نه تنها می‌توانید در روزهای کاری فروش خوبی داشته باشید، بلکه در ایام تعطیل نیز از طریق سایت به فروش خود ادامه می‌دهید.

بی‌شک برای انجام خدمات سئو باید از افراد متخصص در این حوزه بهره ببرید. مجموعه اسپرلوس با گردآوری باتجربه‌ترین افراد درزمینهٔ طراحی سایت حرفه ای در کرمان و سئو سایت توانسته رزومه قابل‌توجهی رو در طی سال‌های گذشته جمع‌آوری کند.شما با سپردن سئو سایت خود به تیم ما می‌توانید با خیال راحت به آینده شغلی روشن و فروش گسترده خود باندیشید.

درخواست خدمات

راهی که باید هر چه سریعتر رفت...

"*" indicates required fields

مجموعه اسپرلوس در زمینه سئو سایت در کرمان چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

1- سئو: با توجه به سابقه طولانی و کارنامه درخشان در سئو سایت‌های مختلف، تیم سئو اسپرلوس حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و یکی از حرفه‌ای‌ترین تیم‌های شناخته شده است.
2- مشاوره: افراد ما در مجموعه اسپرلوس روزانه در حال ارائه خدمات مشاوره در زمینه طراحی سایت، سئو سایت و سایر موارد مرتبط به افراد و کسب‌وکارهای زیادی هستند و بازخوردهای خوبی در این زمینه دریافت کرده‌اند.
3- تولید محتوا: تولید محتوای یونیک و کاربرپسند یکی از نیازهای اساسی هر مجموعه‌ای است. مجموعه اسپرلوس با استخدام و پرورش تولیدکنندگان محتواهای خلاقانه، گام‌های بزرگی در این مسیر برداشته است.
4- آموزش: اگر جز افرادی هستید که تمایل دارید طراحی سایت و سئو سایت را خودتان انجام دهید، مجموعه اسپرلوس خدمات ارزنده‌ای را برای کمک به شما در نظر گرفته است. آموزش سئو توسط کارشناسان مجرب صورت گرفته که به‌صورت پروژه محور و کاربردی جز کامل‌ترین پکیج‌های آموزشی است که تاکنون متخصصان زیادی را در این حوزه تربیت کرده است.

نکاتی که اسپرلوس در فرآیند سئو سایت شما رعایت می کند

همان‌طور که گفتیم؛ بهینه‌سازی برای موتورهای جست‌وجو با رعایت کردن مجموعه‌ای از موارد انجام می‌شود که درنهایت به بهبود تجربه کاربری ختم می‌شود

متخصصان سئو اسپرلوس با استفاده از رعایت موارد زیر موفق شده‌اند سایت‌های زیادی را در زمان قابل قبولی سئو کنند:

1. شناسایی کلمه‌های کلیدی ترند شده

اگر بپرسید کلمه کلیدی چیست و چرا باید از کلمه کلیدی برای سئو کرمان بهره برد؟ باید بگویم بکار بردن یک یا دو واژه برای بیان محتوای کلی سایت را کلمه کلیدی میگویند که کاربر با سرچ آن‌ها بتواند به صفحه شما برسد.مثلا اگردر حوزه فروش مانتو فعالیت می کنید،یکی از کلمه کلیدی های اصلی وب سایت شما "خرید مانتو"خواهد بود

معمولاً سئو کاران از سایت‌ها و منابع خاصی برای شناسایی بهترین کلمات کلیدی بهره می‌برند. اما در این مورد استفاده از فضاهای مجازی یکی از راحت‌ترین راه‌هاست.

زیرا در هر دوره‌ای کلمه‌ی خاصی به دلایل مختلف رواج پیدا می‌کند و یا به اصطلاح ترند می‌شود، فضای مجازی بازتاب به‌روزترین اتفاقات در بین مردم است و این کلمات را می‌توان به‌وفور در این فضاها یافت.

2. بهینه‌سازی سایت با در نظر گرفتن google rankbrain

google rankbrain میزان تعامل کاربران را در بین سایت‌های صفحه اول بررسی می‌کند. به‌عبارت‌دیگر یکی از مهم‌ترین بازرسان گوگل برای رتبه‌بندی سایت‌ها است. یک سئوکار حرفه‌ای حتماً الگوریتم‌ها و الگوهای سازگار در این سایت را شناسایی کرده و با موارد موردتوجه آن را رعایت می‌کند.

3. به‌روزرسانی محتواهای سایت

محتوا یکی از مؤثرترین عوامل در رتبه گرفتن سایت است. ممکن است در محتوای سایت شما از اطلاعات قدیمی استفاده‌ شده باشد. یا اینکه از کیفیت کافی برخوردار نباشد. همین‌طور در هر دوره زمانی بحث یا معضل خاصی رایج می‌شود که با پرداختن به آن می‌توان بازدید خوبی از کاربران گرفت. به همین دلیل بهتر است به‌مرورزمان، محتواهای سایت را به‌روزرسانی کنید.

مجموعه اسپرلوس در این زمینه فعالیت‌های زیادی داشته است. به‌طوری‌که توانسته با کمک تیم محتوای خود و تولید محتوا برای بسیاری از سایت‌ها، رتبه آن‌ها را کاملاً جابه‌جا نماید.

4. آنالیز رقبا

برای اینکه تمام رقبا را پشت سر گذاشته و در صفحه اول قرار بگیرید، باید به‌طور مداوم آن‌ها را زیر نظر گرفته و کلمات کلیدی و تغییرات آن را بررسی کنید.

5. استفاده از لینک سازی

لینک گرفتن از سایر سایت‌ها یکی از بهترین راه‌ها برای رنک گرفتن وب‌سایت‌های نوپاست.شما می‌توانید با تولید محتوای کاربردی از چندین سایت لینک بگیرید و موازی باهم به لینک‌های اول برسید.همین‌طور لینک سازی داخلی سبب می‌شود مخاطب بین صفحات سایت شما جابجا شده و به گوگل القا کند که محتوای سایت شما برای آن‌ها مفید بوده است.

ثبت سفارش سئو سایت

فردا دیر است، از همین امروز به فکر باش!

"*" indicates required fields

فرآیند انجام کار

فرآیند سئو به تمام فعالیت هایی اطلاق می‌شود که باید برای یک سایت اجرا شود تا به طور مداوم در موتورهای جستجو دیده شود. این فرآیند د رمجموعه اسپرلوس با ارسال فرم نیاز سنجی به مشتری شروع می شود . بعد از مرحله اول ما با استفاده از اطلاعاتی که دریافت کرده ایم کلمات کلیدی، ساختار و استراتژی سئوی اختصاصی سایت شما را تعیین می کنیم و در ادامه با انجام فعالیت های مداوم روزانه، هفتگی و ماهانه طبق ساختار و استراتژی تعیین شده سایت شما را در کلمات کلیدی انتخاب شده به صفحه اول می رسانیم .

هزینه سئو سایت در کرمان

امروزه سئو یکی از مهم‌ترین بخش‌های کمپین‌های تبلیغاتی است. اهمیت سئو به قدری زیاد است که بسیاری از شرکت‌ها ترجیح می‌دهند بیشترین هزینه قسمت دیجیتال مارکتینگ خود را به سئو اختصاص دهند. در کل سه فاکتور اصلی تعیین‌کننده هزینه سئو سایت کرمان هستند:
1-حوزه کسب‌وکار: با توجه به اینکه حوزه کاری شما چقدر تخصصی یا اصطلاحاً نیچ باشد، قیمت سئو سایتتان متفاوت خواهد بود.
2-کلمات کلیدی موردنظر: هر چه تعداد کلمات کلیدی که می‌خواهید بر سر آن‌ها رقابت کنید بیشتر باشد، هزینه بیشتری را باید برای سئو در نظر بگیرید.
زیرا در این صورت سئو کار مجبور است روی تک‌تک این کلمات فرآیند سئو را پیگیری کند.
3-رقبا: یکی از مهم‌ترین فاکتورهای تعیین‌کننده هزینه سئو کرمان، میزان رقابت بر سر کلمه کلیدی موردنظر است. هرچه رقابت در حوزه کاری شما شدیدتر باشد بالطبع فعالیت بیشتری برای سئو شدن نیاز دارد.

پرسش های پرتکرار

سوالات خود را در حوزه سئو،طراحی سایت ،وب و....از ما بپرسید

  • چرا باید اسپرلوس را برای سئو در کرمان انتخاب کنم؟

    با توجه به فرصت ارزشمندی که حضور در فضای اینترنت برای شما فراهم می‌کند، انتخاب افراد باتجربه برای سئو سایت در کرمان یکی از عاقلانه‌ترین کارهای ممکن است. اسپرلوس در چندین سال اخیر توانسته است سایت‌های زیادی را از طریق سئو به سوددهی برساند.

  • آیا خودم می‌توانم سایتم را سئو کنم؟

    شما می‌توانید با دریافت آموزش‌های کامل و مشاوره‌های مفید از تیم ما خودتان مسئولیت سئو سایتتان را بر عهده بگیرید.

  • تعرفه خدمات سئو در کرمان چگونه محاسبه می‌شود؟

    میزان رقابت در حوزه کاری شما تعیین‌کننده تعرفه خواهد بود. اما با توجه به مواردی که در متن بررسی کردیم این تعرفه مشخص می‌شود.

  • چه مدت‌زمانی طول می‌کشد سایت من به صفحه یک گوگل برسد؟

    این زمان برای سایت‌های مختلف متفاوت است. اما درکل باید بدانید زمان سئو شدن سایت با زمان رسیدن به صفحه اول فرق دارد. پس از اینکه مراحل سئو سایت را انجام دهید باید منتظر بمانید تا گوگل متوجه این تغییرات شده و در طول زمان به آن رتبه بدهد.

مشتریان اسپرلوس

کسب و کارهایی که به اسپرلوس اعتماد کردند

دیدگاه مشتریان

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

بی شک شما در ساختن اسپرلوس تاثیر گذار خواهید بود....

"*" indicates required fields