• خانه
  • /
  • سئو سایت در کرمان

سئو سایت در کرمان

خدمات سئو سایت در کرمان

سئو سایت در کرمان یا سئو در کرمان از جمله خدماتی است که توسط تیم اسپرلوس برای تمامی صاحبان کسب و کار مردم کرمان و ایران عزیز ارائه شده است.

امروزه باتوجه به آنکه اکثریت مردم در جهت رفع نیازهای خود در بستر اینترنت و موتور جستجوی گوگل جستجو می کنند، حضور در فضای دیجیتال ضروری است. بسیاری از کسب و کارهای سنتی که نمی خواهند در این بازار پر رقابت به فراموشی سپرده شوند در کنار بازاریابی سنتی به سمت بازاریابی دیجیتال از جمله سئو آورده اند. در ادامه کمی توضیحات درباره خدمات سئو سایت در کرمان، روال انجام پروژه ها، قیمت سئو سایت در کرمان خدمت شما ارائه می دهیم.

موتور جست و جوی گوگل برای ارائه بهترین خدمات جستجو به کاربران دائما در حال به روز رسانی الگوریتم های جست و جو است. همین امر موجب می شود تا سایت هایی که از روش های غیر استاندارد برای کسب نتایج بالاتر استفاده کرده اند به مرور در لیست جریمه گوگل قرار بگیرند و از نتایج گوگل حذف شوند.

سئو فرآیند ساده ای نیست که هر شخصی و با هر سطح علم بتواند آن را پیاده سازی کند چون نیازمند دانش زیاد، تجربه، صبر و پشتکار می باشد. موتور های جستجو با تغییر مداوم الگوریتم های رتبه بندی خود غیر قابل پیش بینی هستند، بنابراین از لازمه های یک متخصص سئو به روز نگه داشتن اطلاعات خود است. بهینه سازی شامل تعیین استراتژی بهبود محتوا، بهینه سازی تکنیکال سایت و نهایتا افزایش اعتبار می باشد.

شرکت اسپرلوس یک شرکت برنامه نویسی در کرمان می باشد با رزومه قوی و کسب  افتخارات در مقام های نخست در حیطه وب..

قبل از شروع کسب و کار آنلاین باید در ابتدا به فکر طراحی سایت مناسب با آخرین متدهای روز دنیا در حیطه خود باشید سپس با بهینه سازی سایت و تولید محتوای یونیک و تیریک های سئو در صدر گوگل قرار بگیرید.

سئو سایت در کرمان

سئو سایت چیست؟🧐

اگر سایت شما در نتایج جستجو در صفحه اول سرپ گوگل ظاهر نمی شود ، شما در واقع وجود ندارید. حتی اگر کسب و کار شما در نتایج جستجو صفحه دو ، سه یا چهار باشد سایت شرکت شما برای اکثر کاربران گوگل نامرئی می باشد. این به این دلیل است که تنها ۲۵ درصد از کاربران از صفحه اول نتایج جستجو عبور می کنند.به این دلیل مشاغل امروزی ، به سئو وب سایت و سئوکار نیاز دارند تا در نتایج صفحه اول گوگل دیده شوند.پس سئوسایت یعنی که یک تیم سئوکار روی سایت شما تمرکز کنند و مشکلات سایت را شناسایی و سایت شما را برای بهتر دیده شدن در موتورهای جستجوگر بهینه سازی کند.تیم سئو سایت در کرمان شرکت اسپرلوس با ۲۱۰ فاکتور گوگل که باعث سئو موفق می شود آشنایی کامل دارد. سئو با افزایش بازدید ارگانیک آگاهی از برند شما را افزایش و باعث رشد واقعی شرکت شما در محیط وب می شود.

سئو مخفف چیست؟

SEO مخفف “بهینه سازی موتور جستجو” است. به زبان ساده، این به معنای فرآیند بهبود سایت شما برای افزایش دید آن است، زمانی که مردم محصولات یا خدمات مرتبط با کسب و کار شما را در گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو، سرچ می کنند. هرچه صفحات شما در نتایج جستجو بهتر دیده شوند، احتمال بیشتری برای جلب توجه و جذب مشتریان بالقوه و فعلی کسب و کار خود از کانال سئو خواهید داشت.

سئو چگونه کار می کند؟

موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ از ربات ها برای خزیدن در صفحات وب، رفتن از سایتی به سایت دیگر، جمع آوری اطلاعات مربوط به آن صفحات و قرار دادن آنها در فهرست استفاده می کنند. حال شما فهرست را مانند یک کتابخانه غول پیکر در نظر بگیرید که در آن یک کتابدار می تواند یک کتاب (یا یک صفحه وب) را برای کمک به شما پیدا کند و دقیقاً همان چیزی را که در آن زمان به دنبال آن هستید پیدا می کند .

سپس، الگوریتم‌ها با در نظر گرفتن صدها عامل یا سیگنال رتبه‌بندی، صفحات موجود در فهرست را تجزیه و تحلیل می‌کنند تا تعیین کنند که صفحات ترتیب باید در نتایج جستجو برای یک پرس‌وجو چگونه نمایش داده شوند. در قیاس کتابخانه ما، کتابدار تک تک کتاب‌های موجود در کتابخانه را خوانده است و می‌تواند به شما بگوید که دقیقاً کدام یک پاسخ سؤالات شما را خواهد داشت.

عوامل موفقیت سئو سایت در کرمان اسپرلوس در دوستی با گوگل است🤩. ربات‌های جستجو دقیقاً تخمین می‌زنند که یک وب‌سایت یا صفحه وب چقدر می‌تواند به جستجوگر آنچه را که جستجو می‌کند ارائه دهد.

بر خلاف تبلیغات جستجوی پولی، شما نمی توانید برای به دست آوردن رتبه های جستجوی ارگانیک بالاتر به موتورهای جستجو پولی بپردازید، این بدان معناست که کارشناسان سئو باید کار کنند. اینجاست که ما وارد می شویم.

 کیفیت محتوا و تحقیق کلمات کلیدی از عوامل کلیدی بهینه سازی محتوا هستند و خزیدن و سرعت از عوامل مهم معماری سایت هستند. الگوریتم های جستجو به گونه ای طراحی شده اند که صفحات مرتبط و معتبر را نشان دهند و تجربه جستجوی کارآمدی را در اختیار کاربران قرار دهند. 

چرا سئو برای بازاریابی مهم است؟

سئو بخش اساسی بازاریابی دیجیتال است زیرا افراد هر ساله تریلیون ها جستجو انجام می دهند، اغلب با هدف تجاری برای یافتن اطلاعات در مورد محصولات و خدمات. جستجو اغلب منبع اصلی ترافیک دیجیتال برای برندها است و مکمل سایر کانال های بازاریابی است. دیده شدن بیشتر و رتبه بالاتر در نتایج جستجو نسبت به رقبای شما می تواند تأثیر مهمی بر نتیجه شما داشته باشد.

با این حال، نتایج جستجو در چند سال گذشته در حال تغییر بوده است تا به کاربران پاسخ‌های مستقیم‌تر و اطلاعاتی بدهد که به احتمال زیاد کاربران را به جای هدایت آنها به وب‌سایت‌های دیگر، در صفحه نتایج نگه می‌دارد.

همچنین توجه داشته باشید، ویژگی‌هایی مانند نتایج غنی و پانل‌های دانش در نتایج جستجو می‌توانند دید را افزایش دهند و اطلاعات بیشتری درباره شرکت شما به طور مستقیم در نتایج به کاربران ارائه دهند.

در مجموع، سئو پایه و اساس یک اکوسیستم بازاریابی جامع است.وقتی متوجه شدید که کاربران وب‌سایت شما چه می‌خواهند، می‌توانید آن دانش را در کمپین‌های خود در سراسر وب‌سایت و رسانه‌های اجتماعی پیاده‌سازی کنید. شرکت اسپرلوس به عنوان یک شرکت سئو سایت در کرمان می تواند پایه و اساس این اکوسیستم را برای شما ثابت کند.🥰

انواع سئو سایت در کرمان:

۱.سئو کلاه سفید (White Hat Seo)

۲. سئو کلاه خاکستری (Gray Hat Seo)

۳. سئو کلاه سیاه (Black Hat Seo)

۴. سئو منفی (Negetive Seo)

در مقاله انواع سئو سایت به توضیح هر کدام از موارد بالا پرداخته ایم.

متخصص سئو کیست؟

متخصص بهینه سازی موتور جستجو یا (متخصص SEO) کسی است که کار تجزیه و تحلیل، بررسی و اعمال تغییرات در وب سایت‌ها را به منظور بهینه سازی اصولی  آن‌ها برای موتورهای جستجو انجام می‌دهد. به عبارت دیگر متخصص وظیفه دارد با استفاده از اصول، قوانین و الگویتم های گوگل رتبه صفحه در موتورهای جستجو را بهبود بخشد و میزان بازدید سایت را به حداکثر برساند.
یک متخصص SEO باید اطمینان حاصل کند که نتایج جستجو مرتبط هستند و تجربه کاربری مثبتی ایجاد می کند، ترافیک وب سایت رو به رشد است و برند منشن انجام شده است.

خدمات سئو سایت در کرمان شرکت Esperlos

هر آنچه شما برای دیده شدن و فروش انفجاری خود به آن نیاز دارید.

تحقیق کلمات کلیدی

کیورد تارگتینک

سئو On Page

سئو Off Page

مخاطب شناسی

تدوین استراتژی سئو

تولید محتوای سئو شده

بک لینک و رپورتاژ آگهی

بهینه سازی سرعت سایت

گزارش منظم ماهانه از روند پیشرفت شما

تدوین استراتژی سئو

استراتژی حرفه ای ، برگ برنده سئو شرکت اسپرلوس:

با اینکه سئو به طور کلی به سئو داخلی، خارجی و سئو تکنیکال تقسیم می شود ولی تجربه های متخصصان سئو می تواند با هم متفاوت باشد.

اما در طرف مقابل نکته مهم اینجاست که خلیل از کارهایی که متخصصان سئو در عمل انجام می دهند شباهت هاتی زیادی با همدیگر دارد، حال سوال اینجاست گه چرا بعضی ها موفق می شوند و برخی خیر؟!
مهم ترین نکته ای که باید بدانید این است که اولین گام مهم و اساسی داشتن یک استراتژی خوب و حرفه ای برای سئو سایت است. در صورتی که نتوانید استراتژی درستی را طراحی کنید هر چقدر هم هزینه کنید و کارهای مختلف انجام دهید باز هم به نتیجه داخواهتان نمی رسید.
تدوین استراتژی سئو یک کار تخصصی است که در اینجا به ۵ گام اساسی در تدوین آن می پردازیم:
۱.مشخص کردن اهداف
از همان ابتدا باید اهداف قابل اندازه گیری برای خودتان تعیین کنید. این اهداف میتواند شامل افزایش ترافیک ورودی سایت، افزایش فروش یا افزایش ورودی بخش خاصی از مشتریان باشد.
۲.تحلیل رقبا
با آنالیز رقبا می توانید رتبه انها را در کلمه های کلیدی مختلف، مخاطبان آنها، استراتژی بلاگ رقبا و بک لینک های انها بررسی کنید.
۳. تحقیق کلمه کلیدی اساس و پایه هر پروژه سئوست. با kerword research اصولی میتوانید مخاطب هدف را بر اساس عبارت هایی که سرچ می کنند به سمت سایت خود بکشانید.
۴.محتوای پیلار کلاستر
محتوای ستونی و خوشه ای به شما کمک می کند تا شبکه ای قدرتمند از محتوای با کیفیت داشته باشید و با لینک سازی بین آنها مفاهیم را به صورت کامل و جامع پوشش دهید.
۵.تشخیص نیت کاربر از جستجو
تشخیص نیت کاربر یکی از موارد مهم در استراتژی سئو هست و به شما می گوید هر کلمه کلیدی در کدام مرحله از قیف فروش جستجو می شود. به همین دلیل کلمات کلیدی در بالای قیف یا مرحله آگاهی گسترده تر و در مرحله خرید یا همان پایین قیف کوتاه تر و رقابتی تر هستند.

seo

تحقیق کلمات کلیدی

ابزار moz یکی از ابزارهای مهم سئو است که اصول تحقیق کلمات کلیدی را بدین صورت برمیشمارد.دریابید که مخاطب شما می خواهد چه چیزی را بیابد.

 کدام کلمات کلیدی استراتژیک را برای محتوای وب سایت خود هدف قرار دهیم و چگونه آن محتوا را برای رضایت کاربران و موتورهای جستجو ایجاد کنیم.

قدرت تحقیق کلمات کلیدی در درک بهتر بازار هدف و نحوه جستجوی آنها برای محتوا، خدمات یا محصولات شما نهفته است.

تحقیق کلمات کلیدی داده های جستجوی خاصی را در اختیار شما قرار می دهد که می تواند به شما در پاسخ به سوالاتی مانند:

مردم به دنبال چه هستند؟
چند نفر به دنبال آن هستند؟
آنها این اطلاعات را در چه قالبی می خواهند؟
هنگامی که متوجه شدید که مخاطبان هدف شما چگونه محتوای شما را جستجو می کنند، شروع به کشف دنیای کاملاً جدیدی از سئو استراتژیک می کنید!

قبل از تحقیق در مورد کلمات کلیدی از خود سوال بپرسید
قبل از اینکه بتوانید از طریق بهینه سازی موتورهای جستجو به رشد یک کسب و کار کمک کنید، ابتدا باید بدانید که آنها چه کسانی هستند، مشتریان آنها چه کسانی هستند و اهداف آنها چیست.

این جایی است که اغلب گوشه ها بریده می شوند. بسیاری از افراد این مرحله مهم برنامه ریزی را دور می زنند زیرا تحقیق کلمات کلیدی زمان می برد، و چرا وقتی می دانید که می خواهید برای چه رتبه ای رتبه بندی کنید، زمان صرف کنید؟

پاسخ این است که آنچه شما می خواهید برای آن رتبه بندی کنید و آنچه مخاطبان شما واقعا می خواهند اغلب دو چیز کاملا متفاوت هستند. تمرکز بر روی مخاطبان خود و سپس استفاده از داده های کلیدواژه برای اصلاح این بینش ها منجر به کمپین های بسیار موفق تری نسبت به تمرکز بر کلمات کلیدی تصادفی می شود.

به عنوان مثال. Frankie & Jo’s (یک بستنی وگان بدون گلوتن مستقر در سیاتل) نام SEO را شنیده است و می خواهد به بهبود نحوه و تعداد دفعات نمایش آن در نتایج جستجوی ارگانیک کمک کند. برای کمک به آنها، ابتدا باید کمی بیشتر در مورد مشتریان آنها بدانید. برای این کار می توانید سوالاتی مانند:

چه نوع بستنی، دسر، تنقلات و… را مردم دنبال می کنند؟
چه کسی به دنبال این اصطلاحات است؟
چه زمانی مردم به دنبال بستنی، تنقلات، دسر و غیره می گردند؟
آیا روندهای فصلی در طول سال وجود دارد؟
مردم چگونه به دنبال بستنی می گردند؟
از چه کلماتی استفاده می کنند؟
چه سوالاتی می پرسند؟
آیا جستجوهای موبایلی بیشتری وجود دارد؟
چرا مردم به دنبال بستنی هستند؟
آیا مردم به دنبال بستنی هستند که به طور خاص به سلامتی خود اهمیت می دهند یا فقط می خواهند شیرینی خود را برآورده کنند؟
مشتریان بالقوه کجا هستند – در سطح محلی، ملی یا بین المللی؟
آخرین اما نه کم اهمیت، چگونه می توانید به ارائه بهترین محتوای بستنی برای پرورش جامعه و تحقق آنچه همه این افراد به دنبال آن هستند کمک کنید؟ پرسیدن این سوالات یک مرحله برنامه ریزی حیاتی است که به تحقیقات کلمات کلیدی شما کمک می کند و به شما در ایجاد محتوای بهتر کمک می کند.

تشخیص کلمه کلیدی

 

احتمالاً چند کلمه کلیدی دارید که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید. اینها مواردی مانند محصولات، خدمات یا موضوعات دیگر، آدرس های وب سایت شما هستند، و کلیدواژه های اساسی عالی برای تحقیق شما هستند، بنابراین از آنجا شروع کنید! برای یافتن میانگین حجم جستجوی ماهانه و کلمات کلیدی مشابه می توانید این کلمات کلیدی را در ابزار Keyword Research وارد کنید.
 ما در بخش بعدی نگاهی دقیق‌تر به حجم جستجو خواهیم داشت، اما در مرحله کشف، این می‌تواند به شما کمک کند تا مشخص کنید کدام گونه از کلمات کلیدی شما در موتورهای جستجو محبوب‌تر است.هنگامی که کلمات کلیدی اصلی خود را در ابزار تحقیق کلمات کلیدی وارد کردید، شروع به کشف سایر کلمات کلیدی، سوالات متداول و موضوعاتی در مورد محتوای خود خواهید کرد که در غیر این صورت ممکن است از قلم افتاده باشید.

بیایید از یک گل فروشی که در مراسم عروسی تخصص دارد استفاده کنیم.

“عروسی” و “گل فروشی” را در ابزار تحقیق کلمه کلیدی وارد کنید، ممکن است بسیاری از اصطلاحات مرتبط و بسیار مورد جستجوی مرتبط مانند:

دسته گل عروسی

گل عروس

گل فروشی عروسی

در فرآیند یافتن کلمات کلیدی مرتبط برای محتوای خود، احتمالاً متوجه خواهید شد که حجم جستجو برای این کلمات کلیدی به طور قابل توجهی متفاوت است. در حالی که شما قطعاً می خواهید عباراتی را هدف قرار دهید که مخاطبان شما به دنبال آن هستند، در برخی موارد ممکن است هدف گذاری عباراتی با حجم جستجوی کمتر سودآورتر باشد زیرا آنها رقابتی بسیار کمتری دارند.
از آنجایی که کلمات کلیدی با رقابت بالا و کم می توانند برای وب سایت شما سودآور باشند، یادگیری بیشتر در مورد حجم جستجو می تواند به شما کمک کند کلمات کلیدی را اولویت بندی کنید و آنهایی را انتخاب کنید که بیشترین مزیت استراتژیک را به وب سایت شما می دهند.

هر چند وقت یکبار این عبارات جستجو می شوند؟
حجم جستجو را کشف کنید
هر چه حجم جستجو برای یک کلمه کلیدی یا کلمه کلیدی بیشتر باشد، معمولاً برای دستیابی به رتبه بالاتر به کار بیشتری نیاز است. اغلب به این مشکل سختی کلمه کلیدی گفته می شود و گاهی اوقات شامل ویژگی های SERP می شود. برای مثال، اگر بسیاری از ویژگی‌های SERP (مانند قطعه‌ها، نمودارهای دانش، چرخ فلک‌ها و غیره) صفحه نتایج یک کلمه کلیدی را مسدود کنند، دشواری آن افزایش می‌یابد. برندهای بزرگ اغلب ۱۰ نتیجه برتر را برای کلمات کلیدی با حجم بالا می گیرند، بنابراین اگر به تازگی شروع به کار آنلاین کرده اید و همان کلمات کلیدی را دنبال می کنید، یک نبرد سخت در رتبه بندی ممکن است سال ها طول بکشد.

معمولاً هر چه حجم تقاضا بیشتر باشد، رقابت و تلاش بیشتری برای موفقیت در رتبه بندی ارگانیک لازم است. با این حال، خیلی پایین بروید و خطر جذب جستجوگران را به سایت خود نداشته باشید. در بسیاری از موارد، تمرکز بر عبارات جستجوی بسیار خاص با رقابت کمتر ممکن است سودمندترین باشد. در سئو به این کلمات کلیدی صف طولانی می گوییم.

درک صف طولانی
آیا کسب رتبه ۱ برای کلمه کلیدی “کفش” عالی است ؟

کار با کلمات کلیدی که ۵۰۰۰۰ جستجو در ماه یا حتی ۵۰۰۰ جستجو در ماه دارند بسیار عالی است، اما در واقع این عبارات جستجوی محبوب تنها کسری از تمام جستجوهای انجام شده در وب را تشکیل می دهند. در واقع، کلمات کلیدی با حجم جستجوی بسیار بالا حتی ممکن است نشان دهنده قصد مبهم باشد، که اگر این عبارات را هدف قرار دهید، ممکن است شما را در معرض خطر جذب بازدیدکنندگان به سایت خود قرار دهد که اهداف آنها با محتوای ارائه شده در صفحه شما مطابقت ندارد.
و اما کلمات کلیدی کمتر محبوب را دست کم نگیرید. کلمات کلیدی در صف طولانی با حجم جستجوی کمتر اغلب بهتر تبدیل می شوند زیرا جستجوگران در جستجوهای خود دقیق تر و هدفمندتر هستند. به عنوان مثال، فردی که به دنبال “کفش” است احتمالاً فقط به دنبال آن است. از طرف دیگر، فردی که به دنبال «کفش کتانی زنانه قرمز سایز ۷ با بهترین قیمت» است، عملاً می تواند یک مشتری بالقوه باشد چون می داند که به دنبال چی هست !

اهداف سئو سایت در کرمان را می‌توان بصورت زیر خلاصه نمود:😍

سئو سایت در کرمان

رابطه طراحی سایت و سئو سایت:

وقتی که در تلاش هستید عملکرد وب سایت خود را بهبود دهید، باید حتما این نکته مهم را در نظر بگیرید که لازم است فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرید. ممکن است ما یک یا چند عامل مهم را در نظر گرفته باشیم، ولی عوامل کوچک تر ولی تاثیر گذار را نادیده گرفته باشیم. همین عوامل کوچک می توانند در نهایت تاثیری برابر با عوامل به ظاهر مهم تر داشته باشند. با توجه به این نکته می توان گفت اگر می خواهید در گوگل رنک بهتری داشته باشید، شاید نیاز باشد که از سئو سایت فراتر بروید. در کنار سئو، سایت شما باید به بهترین نحو ممکن طراحی شده باشد. در غیر این صورت، تمام ترافیک ارگانیکی که به واسطه سئو به سمت سایت شما می آید، هدر خواهد رفت!

حال که اهمیت سئو را فهمیدید احتمالا به دنبال قیمت سئو سایت در کرمان هستید. برای سئو سایت نمی‌توان قیمت دقیقی اعلام کرد. در قسمت سوالات متداول به قیمت سئو سایت در کرمان پرداخته ایم.

سوالات متداول درباره سئو سایت:

هدف ما در مجموعه esperlos رشد کسب و کار شماست و همینطور شما می دانید که تیم ما یکی از بهترین تیم های در حال حاضر ایران در بحث سئو و بهینه سازی سایت می باشد و ما تمامی تلاش خود را داریم تا بتوانیم شما را به درآمد بالا در حوزه خودتان برسانیم.

قیمت سئو هر سایت با سایت دیگر متفاوت است و به خیلی چیزها بستگی دارد از جمله جایگاه فعلی شما در گوگل، درجه سختی کلمه کلیدی درخواستی، رتبه مورد نظر کلیدواژه، بنابراین برای قیمت گذاری نهایی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با توجه به موضوع مد نظر شما برای افزایش رتبه آن در گوگل ، رقبای شما، طراحی و شمایل سایت شما و انتخاب استراتژی تولید محتوا، برای موضوعاتی ممکن است ۳ ماه و برای موضوعات سخت تر تا ۱۰ الی ۱۲ ماه زمان ببرد.

سئو فرآیندی زمان بر است و هیچ تضمینی برای زمان مشخص وجود ندارد و از طرفی هم الگوریتم های گوگل به صورت پیوسته در حال تغییر است، اما به شما این تضمین را می دهیم که طبق اصول و الگوریتم های سئو سایت، وب سایت شما را بهینه سازی کنیم 

رنک یک

برای پیشرفت کسب وکار خود و بودن در نتایج برتر گوگل با ما تماس حاصل کنید.

متن سربرگ خود را وارد کنید